Cum si-a pus Panasonic televiziunile japoneze in cap

Luni, 08 Iulie 2013, ora 14:14
2064 citiri
Cum si-a pus Panasonic televiziunile japoneze in cap

Posturile de televiziune private japoneze au refuzat sa difuzeze o reclama a companiei Panasonic pentru un televizor care transmite imagini de pe internet, a anuntat, luni, acest grup japonez de produse electronice, victima a temerilor legate de scaderea audientelor, informeaza AFP.

Refuzul care a vizat reclama grupului Panasonic este unul singular, insa el ilustreaza, potrivit specialistilor din mass-media, dificultatile cu care se confrunta radiodifuzorii in fata concurentei reprezentate de internet.

Radiodifuzorii au argumentat spunand ca acea reclama ar putea intretine confuzia, in mintea telespectatorilor, in ceea ce priveste rolul unui televizor.

Potrivit articolului publicat de AFP, marile posturi TV nipone nu doresc sa contribuie la promovarea televizoarelor care permit telespectatorilor sa navigheze in mod liber pe internet, inclusiv pentru a viziona videoclipuri pe care pot sa le aleaga ei insisi, in detrimentul programelor difuzate de televiziuni, alcatuite cu menirea de a atrage un public larg si advertiseri.

Reclama, disponibila pe Youtube

Panasonic a reactionat cu rapiditate, publicand un scurt comunicat de presa: "IPTV - sau televiziunea via internet - propune o noua gama de servicii si noi ne aflam in negocieri pentru a fi editate noi reguli de difuzare".

In prezent, exista "un ghid de bune practici", potrivit caruia imaginile care prezinta un ecran de televiziune si care sunt difuzate la televiziune trebuie sa arate imagini de televiziune. Reclama propusa de Panasonic ar contraveni astfel acestei reguli sectoriale.

Reclama refuzata de posturile japoneze este insa vizibila pe site-ul YouTube, unde internautii au criticat cu asprime atitudinea radiodifuzorilor.

Posturile de televiziune, in cea mai mare parte private, raman foarte puternice in Japonia, insa au inceput sa se teama ca internetul ar putea sa le afecteze afacerile. Posturile de televiziune japoneze din domeniul public nu difuzeaza reclame.

Vești proaste pentru iubitorii de cafea. Prețurile vor continua să crească: ”Dacă seceta persistă, nu vom avea boabe de vândut”
Vești proaste pentru iubitorii de cafea. Prețurile vor continua să crească: ”Dacă seceta persistă, nu vom avea boabe de vândut”
Preţurile la cafea îşi vor continua ascensiunea meteorică, în condiţiile în care vremea nefavorabilă, şi mai ales decizia cultivatorilor din Vietnam de a mai aştepta înainte de a-şi...
Microsoft a lansat o nouă actualizare pentru Windows 11. Cu ce îmbunătățiri vine
Microsoft a lansat o nouă actualizare pentru Windows 11. Cu ce îmbunătățiri vine
Microsoft a lansat o actualizare pentru Windows 11, identificată prin codul KB5036980, care introduce noi funcții, dar și un element mai puțin plăcut: reclame în meniul Start. Această...
#smart TV Panasonic, #reclama TV Panasonic, #TV internet Panasonic , #Companii IT