Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Afacerile producatorului de mobila Lemet au crescut cu 10% in 2013

Afacerile producatorului de mobila Lemet au crescut cu 10% in 2013


Lemet, unul dintre principalii producatori de mobila la nivel national, a inregistrat, anul trecut, o crestere cu 10% a afacerilor comparativ cu 2012, la 231 milioane de lei, in conditiile in care, in primele zece luni, piata de mobila a scazut cu 1,7%, la 2,5 miliarde de lei.

"Am reusit sa crestem cu 10% datorita atentiei acordate consumatorului. Pe langa produsele inovative, produsele modulare si cele premium care conform studiilor noastre sunt produse 'vedeta', consultantii din magazinele LEM'S sunt scolarizati cu traineri profesionisti pentru a oferi in mod real clientilor consultanta de cea mai buna calitate, indiferent daca este vorba de o achizitie minima sau una la care se adauga solutiile de finantare, transportul si montajul. Aceste servicii cantaresc din ce in ce mai mult in decizia de cumparare a clientului roman. Incepand cu 2013, au fost extinse programele de finantare in rate fara dobanda prin carduri de cumparaturi la un numar de sase parteneri financiari, crescand astfel gradul de confort al clientilor Lem's pentru achizitia de mobilier", a declarat Alexandru Rizea, director general Lemet.

Performantele obtinute de companie vin in urma unei strategii de business sanatoase, sustinute de investitii constante, a anuntat compania.

Lemet s-a axat, in ultimi ani, pe trei directii strategice care au contribuit la cresterea anuala a cifrei de afaceri, respectiv investitii in tehnologie care implicit au dus la realizarea de produse noi, calitativ superioare, dezvoltarea continua de programe noi de mobila, portofoliul crescand constant, dar si dezvoltarea retelei de magazine LEM'S cu noi unitati amplasate in special in galeriile comerciale tip Mall-uri.

Reteaua de magazine, pilonul cresterii

"Reteaua de magazine LEM'S a fost unul din pilonii care au sustinut evolutia pozitiva. Am stiut asta inca din 2005 cand am demarat strategia de acoperire nationala a retelei de magazine. Dorim sa ajungem cat mai aproape de consumatorul roman care nu este dispus sa mearga de la Galati la Braila, nici macar de la Ploiesti la Bucuresti, pentru achizitionarea mobilierului", a spus directorul general Lemet.

In 2013 compania a investit peste 12 milioane de lei pentru deschiderea a 11 noi magazine LEM'S in orase mari. In prezent, reteaua a ajuns la un numar de peste 100 unitati (magazine Lem's si parteneri Lemet) si o suprafata totala de retail, la nivelul intregii tari, de peste 65.000 de mp.

Segmenul de mobilier premium este in crestere

Dintre produsele de mobilier, segmentul de produse premium creste constant. 48% din vanzarile realizate anul trecut sunt reprezentate de produsele premium si lux.

"In 2013 am vandut peste 3.000 bucatarii Gazelle si aproximativ 1.000 livinguri New York. Sectorul premium este in crestere si va continua acest trend si in anii urmatori", a adaugat Rizea.

Din 2013, prezenta LEM'S in Capitala a devenit mai consistenta datorita magazinelor amplasate in Mihai Bravu si Bucur Obor, pe langa cele din zonele Ghencea si Berceni. Magazinul Lem's din Bucur Obor este ultimul inaugurat la sfarsitul anului trecut cu o investitie totala de 1.600.000 lei.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1884 ori