Brandul romanesc cu traditie care sparge barierele internationale: Farmec intra si in Italia

Marti, 24 Noiembrie 2015, ora 14:46
1750 citiri
Brandul romanesc cu traditie care sparge barierele internationale: Farmec intra si in Italia
Foto: Farmec

Clujenii de la Farmec au inaugurat recent primul magazin de brand din Italia, in Acqui Terme, o zona turistica aflata la 50 de km distanta de Genova, faimoasa pentru izvorul cu apa sulfuroasa, ce izvoraste la +75 grade C.

De asemenea, zona este renumita pentru centrele de tratament pentru sanatate si frumusete, recunoscute la nivel mondial.

Situat in centrul orasului, noul magazin isi asteapta vizitatorii intr-un spatiu de 65 metri patrati, modern si prietenos, inspirat de designul existent in toate magazinele de brand Farmec din tara sau din strainatate.

"Deschiderea noului magazin a venit ca raspuns la interesul crescut al localnicilor, al romanilor din aceasta regiune si al turistilor (cei mai multi fiind francezi si germani) fata de produsele cosmetice romanesti.

Astfel, ne-am dorit sa le oferim consumatorilor de aici un brand cu traditie si renume international si produse de calitate", declara proprietarul companiei Carlgin Sasu.

"Produsele noastre sunt apreciate de consumatorii din Italia si ne bucuram ca putem fi astfel mai aproape de cei care indragesc brandurile noastre. In cadrul noului magazin, deschis de catre partenerul nostru, consumatorii vor gasi cele mai noi game lansate, produse eficiente care au la baza formulari inovatoare si vor primi recomandari profesioniste din partea personalului specializat", a spus, la randul sau, Mircea Turdean, Directorul General Farmec.

Vizitatorii noului magazin din Acqui Terme pot gasi pe rafturi cele mai noi game produse la fabrica din Cluj-Napoca, precum si marci traditionale, indragite de consumatori din toate colturile lumii.

Printre acestea se numara dermatocosmeticele din gama Gerovital H3 Derma+, produsele din gamele Gerovital H3 Classic si Retinol, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Happiness, Farmec Natural, cat si produse Gerovital H3 Men, dedicate ingrijirii barbatilor.

Magazinul din Italia este al optulea in care produsele Farmec se comercializeaza in afara tarii, dupa ce, anul acesta, au fost deschise magazinele din Franta (Menton), Grecia (Alexandroupoli) si Spania (Barcelona), iar anii trecuti au fost deschise magazinele din Grecia (Thessaloniki si Katerini), Ungaria (Budapesta) si EAU (Sharjah).

Farmec S.A. Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine sase magazine de brand in Romania - in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures. In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Comisia Europeană nu este acord cu TikTok Lite, noua scorneală a gigantului tech. Temeri că minorii ar putea avea acces la conținut periculos
Comisia Europeană nu este acord cu TikTok Lite, noua scorneală a gigantului tech. Temeri că minorii ar putea avea acces la conținut periculos
Comisia Europeană a anunțat recent că va investiga programul TikTok Lite, suspectând că acesta poate avea un impact negativ asupra sănătății mintale a utilizatorilor. Programul, care...
TikTok se pregătește să lanseze o funcționalitate revoluționară. Există și un risc major pentru cei care o vor folosi
TikTok se pregătește să lanseze o funcționalitate revoluționară. Există și un risc major pentru cei care o vor folosi
TikTok se pregătește să lanseze o funcționalitate revoluționară care le va permite creatorilor să distribuie conținut video narat cu orice voce doresc, prin intermediul unei noi tehnologii...
#Farmec magazin Italia, #magazin Farmec Italia , #Companii Romania