Specialistii in marketing si cercetare de piata din Romania vor dezbate, intre 15 si 16 mai, in cadrul celei de a patra editii a Marketing Research Conference 2013, modul in care poate fi inteles mai bine comportamentul de cumparare si concentrarea activitatilor de marketing ale brandurilor cat mai aproape de punctul de cumparare.
Evenimentul din acest an are ca tema centrala conceptul de shopper marketing, iar in cadrul sau vor fi punctate cateva aspecte esentiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor, pornind de la evolutiile in comportamentul de consum din ultima perioada pana la schimbarile in comportamentul de cumparare si modul in care cercetarea de piata le poate transforma in informatii valoroase pentru branduri.
Conferinta beneficiaza de prezenta a 19 vorbitori locali si internationali din departamentele de marketing si cercetare de piata ale brandurilor, reprezentanti ai agentiilor de cercetare si specialisti in strategie din agentii de publicitate cu experienta relevanta inshopper marketing, care vor discuta pe urmatoarele subiecte:
- Noi trenduri de consum
- Identificarea barierelor de achizitie
- Tipologii de consumatori
- Modalitati de identificare a unor audiente valoroase
- Shopper marketing, de la research la consumer engagement
Marketing Research Conference este structurata in doua jumatati de zile cu prelegeri, completate de un seminar despre tehnologii de cercetare inshopper marketing, care va fi sustinut de Marek Kempka (Director Shopper Technology Europe, Nielsen) in prima zi a conferintei, pe o durata de aproximativ 4 ore.
Seminarul se adreseaza specialistilor in marketing, retailerilor si angajatilor agentiilor de ATL, BTL sau shopper marketing, care sunt interesati de tehnici inovatoare aplicate inShopper Researchsi de folosirea lor pentru imbunatatirea planurilor de marketing si comunicarein store.
In plus fata de diseminarea activa a informatiilor, in cadrul seminarului vor fi testate tehnologiile demobile eye trackingsivirtual shoppingsi se vor da exemple de folosire a datelor colectate in tactici deshopper marketing.
Cea de-a doua zi se concentreaza pe schimbarile survenite in comportamentul de cumparare, pornind de la cele mai noi tehnici de cercetare si instrumente de observare si influentare a acestuia si culminand cu modalitati de generare deconsumer engagementprin canale digitale sau traditionale, ca reactie la aceste schimbari.
Marketing Research Conference 2013 este cel de-al treilea din seria de sapte evenimente SMARK KnowHow de anul acesta, dedicate profesionistilor din industria de marketing si comunicare. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 8 mai inclusiv este disponibil un pret de tipearly bird,cu 15% reducere.
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial al conferintei.
Partener de know-how al Marketing Research Conference 2013 este Starcom MediaVest Group.