Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Dan Matei Agathon vrea sa schimbe imaginea omului de afaceri roman. Afla cum!

Dan Matei Agathon vrea sa schimbe imaginea omului de afaceri roman. Afla cum!


Dan Matei Agathon, vicepresedintele Aliantei Confederatiilor Patronale din Romania, si Clement Sava au infiintat o firma de consultanta in afaceri. Cei doi se adreseaza investitorilor si isi propun sa reabiliteze increderea in oamenii de afaceri.

Dan Matei Agathon aprecieaza ca unul dintre lucrurile pe care le-a distrus criza este increderea in proiectele realiste, iar firma Golden Mind & Spirit poate crea o platforma pentru dezbaterea privind rolul omului de afaceri si referitoare la dezvoltarea economica a tarii.

Cum v-a venit ideea infiintarii unei firme de consultanta? De ce tocmai in acest domeniu?

E nevoie pe piata de idei noi si de curaj. Unul din lucrurile pe care le-a distrus criza este increderea in proiectele realiste si serioase. Am venit cu oferta de a reabilita increderea in oamenii de afaceri, in mediul de afaceri romanesc si in capacitatea noastra de a restarta economia.

M-am saturat sa tot aud vaietele si negativismul celor care nu mai vor sa faca nimic pentru ca e criza. Criza este in noi, pentru ca nu ne straduim sa depasim blocajele si sa vedem mai departe de ziua de azi.

Domeniul consultantei, la care se adauga partea de PR si comunicare, mi se pare cel mai fascinant, dar si cel mai util in ziua de azi, cand multa lume se intreaba ce e de facut, dar nimeni nu mai vede clar in viitor.

Cred ca am si experienta, si viziunea care sa ma ajute sa pot fi un sfatuitor bun. Sunt la curent cu problemele economiei romanesti, fiind si vicepresedintele Aliantei Confederatiilor Patronale din Romania, dar si presedintele Federatiei Patronatelor din Turism si Servicii.

Ce va propuneti prin aceasta noua firma?

Firma isi propune sa vina cu solutii noi si inedite in domeniul consultantei, media si PR. Scopul nostru este sa aratam ca creativitatea romaneasca nu are limite si ca ea poate fi transformata in plusvaloare.

Tot ceea ce am acumulat ca experienta in domenii diverse precum politica, investitiile, mediul de afaceri, turismul, va fi acum pus in valoare in serviciul clientilor nostri care vor beneficia de aportul unei echipe care si-a luat ca tinta idealul de a reusi imposibilul si care pune suflet in ceea ce faptuieste, deoarece crede in tot ceea ce face.

Golden Mind & Spirit nu este doar o firma de consultanta, media si PR, ci este o agora unde se nasc idei si proiecte fulminante.

Ce aduce nou firma Golden Mind & Spirit pe piata din Romania?

Aducem un suflu nou, de creativitate si experienta pe piata de consultanta din Romania. Nu va ascund ca nu ne limitam la consultanta de afaceri, mai vechea mea pasiune, politica, spunandu-si si aici cuvantul.

Incercam sa privim mai departe de Urali, de exemplu, romanii fiind cunoscuti pentru reticenta lor de a depasi granitele. Ori, intr-o lumea globala, Romania nu se mai poate limita la Europa, care are problemele ei, ci trebuie sa priveasca spre noii poli de putere si de investitii care se gasesc in Asia si nu numai acolo.

Avem, in plus, in plan, infiintarea unui Golden Club al mediului de afaceri, dedicat proprietarilor de business-uri, si care sa adune idei si proiecte si sa schimbe imaginea omului de afaceri in Romania.

Consider incorecta sau cel putin gresita perceptia publica de acum asupra celor care isi risca banii si isi consuma timpul, energia, creativitatea si toate resursele personale pentru ca un anumit numar de angajati sa aiba de lucru si sa castige un salariu.

In cel mai scurt timp, vom prezenta pe un portal sustinut de firma noastra informatii din lumea celor care fac banii Romaniei si ii angajeaza pe romani. Vom crea astfel o adevarata platforma de dezbatere despre rostul omului de afaceri si despre dezvoltarea economica a tarii.

Care este publicul caruia va adresati?

In primul rand oamenii de afaceri si posibili investitori, autohtoni sau straini. Ati observat, cred, ca mesajele noastre se adreseaza unor lumi considerate exotice, precum cea chineza, araba sau rusa, unde am uitat sa ne uitam, limitandu-ne la lumea noastra mica.

Dar ne adresam si unui public mai larg, clasei de mijloc, sau celor care vor pur si simplu sa fie informati. Ne adresam in egala masura presei pe care o vom invita sa fie aliatul nostru in sprijinirea unui mediu de afaceri sanatos si liber de prejudecati.

Cat ati investit in aceasta afacere?

In principal am investit inteligenta si munca, precum si experienta. Nu au fost cheltuieli mari, exista totusi o anumita suma pe care trebuie sa o cheltuim pentru a ne plati colaboratorii si pentru a sustine tot sistemul nostru de activitate.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1845 ori