Conversion Marketing a preluat investitiile eMAG in generarea de vanzari online prin intermediul motoarelor de cautare, al campaniilor prin intermediul regiilor externe de publicitate online si al comunicarii cu baza proprie de clienti prin intermediul e-mailului.
Valoarea bugetelor gestionate pentru cele doua companii este de 3 milioane de euro.
In urma acestui parteneriat, compania ofera servicii de analiza web, creatie si dezvoltare web precum si optimizare a conversiilor.
"Ne vom concentra in urmatoarele sase luni pe cresterea echipei, pe dezvoltarea de instrumente specifice si pe preluarea tuturor initiativelor de vanzare online pentru cei mai sofisticati clienti de publicitate online din Romania. Credem ca aceasta preluare cu succes ne va asigura capacitatea de a gestiona campaniile de vanzari online pentru orice companie, indiferent de marime si complexitate", a declarat Marius Pahomi, Director General Conversion Marketing.
"Ne dorim o mai buna targetare a campaniilor noastre in mediul online pentru a creste vizibilitatea promotiilor si produselor. Noii parteneri de la Conversion Marketing ne-au propus un plan integrat al tuturor canalelor online pe care le putem accesa. Am ales sa externalizam toate aceste activitati pentru a fi gestionate de specialisti, iar noi sa ne concentram mai bine pe procesele core business", a declarat Violeta Luca, Director de Marketing Flanco.