Farmec, afaceri de aproape 40 de milioane de euro in 2015 - crestere de 13%

Miercuri, 02 Martie 2016, ora 10:03
2212 citiri
Farmec, afaceri de aproape 40 de milioane de euro in 2015 - crestere de 13%

Producatorul roman de cosmetice Farmec a incheiat anul 2015 cu o cifra de afaceri de 38,8 milioane de euro, inregistrand astfel o crestere cu peste 13% fata de rezultatele financiare din 2014.

"Anul 2015 a reconfirmat pozitia de top pe care compania si produsele noastre o au in piata de cosmetice, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fara sustinerea clientilor nostri fideli, care apreciaza calitatea si inovatia produselor romanesti.

De asemenea, acest rezultat confirma faptul ca avem o strategie de business solida si sanatoasa, dezvoltata tinand cont de nevoile consumatorilor, dar si de contextul macroeconomic.

Pentru 2016, ne propunem cresterea cifrei de afaceri, prin consolidarea pe piata a principalelor noastre branduri, dar si lansare de noi produse.

Continuam sa fim aproape de consumatorii nostri, atat prin deschiderea de noi magazine in comertul traditional, cat si in centrele comerciale, inclusiv in Bucuresti, locatie asteptata cu mare interes de catre iubitorii produselor noastre", a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec, intr-un comunicat de presa remis Business24.

In 2015, Farmec a lansat pe piata trei noi game de produse, toate create special pentru solutionarea unor probleme specifice ale consumatorilor - Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru fata si corp care ofera tenului un aspect sanatos, plin de stralucire), Gerovital H3 Derma Sun (gama inovatoare in domeniul dermatocosmeticelor cu protectie solara) si Gerovital Tratament Expert (gama pentru ingrijirea completa a parului).

De altfel, brandul Gerovital a obtinut titlul de SUPERBRAND 2015, in cadrul evaluarii realizate de Superbrands Romania.

Incepand cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franta, Grecia, Italia si Spania, produsele Farmec pot fi cumparate si testate, atat de romani, cat si de strainii interesati de produse romanesti de cea mai buna calitate.

Pe plan national, Farmec a modernizat unul dintre cele mai importante magazine de brand ale companiei din Cluj-Napoca. Farmec detine in prezent sase magazine de acest gen - in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures. In prezent, produsele Farmec ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, EAU, Irak, Kuwait, Canada.

Conform studiilor de piata Neilsen, Farmec este brandul nr. 1 din Romania pe categoria Depilatoare, in timp ce Gerovital se claseaza pe locul 1 in categoriile Ingrijirea fete i si Par.

De asemenea, fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution ocupa prima pozitie in topul produselor antirid pentru fata din punct de vedere valoric. Mai mult, brandurile Triumf si Nufar sunt numarul 1 in categoriile Curatarea bucatariei respectiv, Detartranti.

Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă (ONE) la Quarterly Report 3: ”Avem o creștere a vânzărilor din apartamente de 59% pe segmentul comercial”
Cosmin Samoilă, Directorul Financiar al ONE United Properties, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul principal...
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Un mare combinat din România, deținut de un miliardar rus, face concedieri masive: ”Vom oferi locuri de muncă vacante”
Peste 80 din cei 186 de angajaţi ai combinatului de alumină Alum SA din Tulcea vor rămâne fără locuri de muncă, începând de luni, a anunţat, joi, 28 martie, subprefectul judeţului...
#Farmec cifra afaceri, #Farmec brand Romania, #Farmec cifre 2015 , #Companii Romania