Guerrilla Marketing. Cum sa-ti folosesti emotiile si simturile pentru o promovare de succes

Miercuri, 18 Septembrie 2013, ora 17:14
1856 citiri
Guerrilla Marketing. Cum sa-ti folosesti emotiile si simturile pentru o promovare de succes

Spre deosebire de marketingul traditional, guerrilla marketing dispune de un atu care face diferenta si ademeneste atentia consumatorului cu o mare usurinta. Fara sa faca rabat de la imaginatie, o campanie de guerrilla pune mare pret pe emotie, pe dezvoltarea de experiente puternice din mentalul colectiv sau viata privata.

Urmarind sa starneasca mai intai sentimente si dupa aceea dorinta de achizitie, brandul capata astfel o atitudine umana, se apropie de consumator si ii impartaseste interesele, preocuparile si valorile.

Pe 26 septembrie, Oana Stinga (Marketing Consultant, Life&Executive Coach) & Daniela Kammrath (Chief Inspirational Designer) striga "Prezent" la cea de-a 5-a editie a Conferintei Internationale "Marketing in Direct", care va avea loc la Clubul Diplomatic Bucuresti, si dezvaluie ce lucruri minunate pot iesi din combinatia emotie+imaginatie.

Gherila MULTIsenzoriala sau cum sa-ti folosesti simturile pentru un marketing de impact

Gama bogata de canale media ce deschid larg poarta comunicarii pentru ca mesajul fiecarui brand sa ajunga cu o mai mare usurinta la audienta nu au facut decat sa duca rabdarea receptorului la saturatie. Ce-ti ramane de facut atunci cand ai de-a face cu un consumator care alege sa priveasca in partea opusa cand da nas in nas cu mesajul tau?

Intr-un alt workshop, veti invata cum puteti utiliza in cel mai bun mod posibil rolul vital pe care il joaca simturile in comunicarea cu succes a mesajelor si Marian Costache - Managing Partner Motion Vision Communication - va vorbi despre Gherila MULTIsenzoriala. Mereu cu un pas inaintea consumatorului, acest concept inovator patrunde in realitatea consumatorului si o transforma in memorie.

Presiunea costurilor si selectivitatea audientei cauzata de "bombardamentul mediatic" indreapta toata atentia spre Gherila MULTIsenzoriala, alternativa eficienta de comunicare memorabila.

HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
Evoluția Cifrei De Afaceri Din Comerțul Cu Ridicata Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule si motociclete) a scăzut, in luna ianuarie, cu 20%...
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA) a virat suma de 286.390.685,13 lei, în vederea decontării facturilor pentru 237 de obiective finanţate prin Programul...
#conferinta marketing direct, #Guerrilla Marketing Romania, #emotii marketing, #gherila multisenzoriala , #Companii Romania