Monica Eftimie este noul director de marketing al lantului de restaurante KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Hard Rock Cafe, precum si al brutariilor Paul si Cinnabon din Romania.
"Este o adevarata provocare sa lucrezi pe marci atat de diverse, cu identitati de
brand si modele de business distincte", a declarat Eftimie, care a adaugat ca isi propune sa ofere mai multe experiente clientilor.
"Toate cele sase sunt branduri iconice cu traditie la nivel international
si sunt indragite in Romania. De aceea, ne dorim ca de acum inainte, prin strategia
de marketing, sa fim mai aproape de consumatorii nostri, sa le oferim experiente
memorabile si mai multa interactiune prin campaniile pe care le dezvoltam. Vrem sa
crestem pe fiecare brand pe piata din Romania si vrem ca aceasta crestere sa se
intample pentru si alaturi de clientii nostri", a spus Eftimie.
Monica Eftimie a absolvit summa cum laudae Northwestern University si un master in Business Administration la Georgetown University. De asemenea, are peste 10 ani experienta in industria alimentara si a inceput cariera in domeniul comunicarii de marketing in cadrul unor companii precum Grupul Accor (Franta) si SAATCHI & SAATCHI Advertising.