Michelin isi propune sa creeze o zona comerciala noua. Aceasta noua zona comerciala este denumita "Europe Centrale Sud" si include, impreuna cu Grecia, ce are o pozitie dominanta, Albania, Bosnia-Hertegovina, Bulgaria, FYROM /Macedonia n.r/, Croatia, Cipru, Ungaria, Muntenegru, Romania, Serbia si Slovenia.
Administratia centrala a zonei comerciale va avea sediul la Bucuresti.
"Aceasta noua organizare nu va afecta activitatile comerciale zilnice din Grecia si nimic nu se va schimba pentru consumatori si clienti. Echipele de vanzari Michelin din Grecia vor continua sa-si serveasca clientii cu aceleasi servicii de calitate si produse", subliniaza David Jean, directorul comercial Michelin Grecia.
Mai mult decat atat, Grecia va fi cea mai importanta piata pentru Michelin din noua zona comerciala, a mai precizat David Jean, adaugand ca "scopul acestei noi organizatii este asigurarea celui mai eficient management de vanzari in beneficiul consumatorului final. De aceea, gestionarea comerciala a vanzarilor in aceste state /si de stabilire a preturilor/ va avea loc la Bucuresti".
El contrazice, astfel, zvonurile potrivit carora compania Michelin, primul producator de anvelope din lume, intentioneaza sa-si inchida filiala din Grecia.
"Michelin nu va inchide filiala sa din Grecia. In schimb, Michelin intentioneaza sa isi consolideze prezenta pe termen lung pe pietele ce au perspective de crestere, iar Grecia este una dintre ele", a declarat David Jean.