O companie romaneasca, premiata cu aur pentru al treilea an consecutiv la Bruxelles

Joi, 11 Iunie 2015, ora 12:44
2642 citiri
O companie romaneasca, premiata cu aur pentru al treilea an consecutiv la Bruxelles
Foto: Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant / Total PR

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuti producatori autohtoni de produse cosmetice, continua drumul spre succes si adauga in portofoliu alte trei premii obtinute in cadrul World Quality Selections 2015, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection.

Astfel, compania este, pentru al treilea an, prezenta pe podiumul de la Bruxelles.

Ca si in 2014 si 2013, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a fost vedeta concursului obtinand High Quality Trophy (Trofeul International al Inaltei Calitati) si, pentru al treilea an consecutiv, marele premiu Grand Gold Award.

De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifianta a castigat, la fel ca si in 2014, distinctia Gold Award.

"Orice distinctie primita in cadrul concursului World Quality Selections este un motiv de bucurie si mandrie. Faptul ca anul acesta Monde Selection ne-a onorat si cu Trofeul International al Inaltei Calitati ne confirma, inca o data, faptul ca produsele noastre sunt apreciate la nivel international", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit acesteia, secretul Cremei antirid de zi BIOLIV ANTIAGING se afla in combinatia ingredientelor active de origine vegetala precum uleiul de masline BIO si extractul BIO din frunze de maslin cu o tripeptida de utima generatie, care are un efect similar cu cel al botox-ului. Succesul BIOLIV se datoreaza si formulei moderne a cremei, aceasta fiind preparata fara parabeni, siliconi si conservanti.

Formula Cremei GreenStem antiaging de zi matifianta se diferentiaza printr-un extract de celule stem din muguri de argan, ceea ce reprezinta o inovatie in industria de cosmetice. Acest ingredient este capabil sa protejeze si sa vitalizeze cele mai pretioase celule stem ale pielii, in timp ce pudra de orez din continut ofera pielii un efect matifiant.

Premiile obtinute la World Quality Selections influenteaza pozitiv vanzarile companiei

"Castigarea unor premii internationale, mai ales cele care vizeaza calitatea produsului, creste intotdeauna credibilitatea si imaginea producatorului, iar acest lucru s-a observat si in cazul nostru, atat pe plan local, cat si international", a mentionat Susana Laszlo.

Astfel, cele doua creme castigatoare la Bruxelles au inregistrat succes si in cadrul targului international Beauty World Middle East din Dubai, organizat la inceputul lunii iunie.

Potrivit declaratiilor reprezentantei companiei, premiile castigate au avut un efect pozitiv nu doar asupra vanzarilor gamelor castigatoare - BIOLIV si GreenStem, ci per total in cifra de afaceri a Cosmetic Plant.

"Dupa ce, in primul trimestru al acestui an, am inregistrat o crestere cu 25% a vanzarilor comparativ cu aceeasi perioada din 2014, estimam ca in urmatoarea perioada vom raporta, de asemenea, majorari, influentate cu siguranta si de castigarea noilor premii", a incheiat Susana Laszlo.

Cine este Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuti producatori de produse cosmetice din Romania.

Afacere de familie infiintata in 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus in prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experienta de peste 20 de ani in cosmetologie, a crezut in puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale in toate produsele sale.

Compania este prezenta la nivel national in retelele Auchan, Cora - Romania Hypermarche, XXL Mega Discount, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedium, Plafar si alte magazine naturiste din tara. Produsele companiei sunt prezente si pe plan extern in tari precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria si Ungaria.

In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse impartite in 13 game sortimentale, grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului).

Despre Monde Selection

Fondat in 1961, Monde Selection are misiunea de a testa produse din diverse industrii si de a le premia dupa criterii riguroase de calitate si inovare. Juriul Monde Selection pentru produse cosmetice din cadrul World Quality Selections este format din experti independenti specializati in cosmetologie, profesori universitari si chimisti.

Testele sunt facute la institutul Meurice al CERIA (Centrul pentru Educatie si Cercetare in Industria Alimentara si Chimica), Bruxelles.

ANPC, atac la site-urile de comert chinezesti, Temu si Shein
ANPC, atac la site-urile de comert chinezesti, Temu si Shein
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) deruleaza o actiune de verificare a site-urilor de cumparaturi si aplicatii chinezesti care functioneaza ca o piata online, Temu si...
Samsung a lansat noul model Galaxy C55. Ce specificații oferă
Samsung a lansat noul model Galaxy C55. Ce specificații oferă
Samsung a lansat, în China, noul model Galaxy C55, eveniment care a avut loc fără prea multe anunțuri spectaculoase. Telefonul este, în esență, identic cu modelul Galaxy M55, dar se distinge...
#Cosmetic Plant premii Bruxelles, #premii Cosmetic Plant 2015, #companie romaneasca premiata Bruxelles , #Companii Romania