Promovare out of the box: personalizarea flotelor auto ale companiilor

Vineri, 30 Iunie 2017, ora 23:45
1811 citiri
Promovare out of the box: personalizarea flotelor auto ale companiilor

Formele clasice de a face publicitate, precum impartirea de flyere si de afise, inca mai dau roade. Insa, in contextul unei piete suprasaturate de o diversitate de produse si servicii, dintre care multe asemanatoare, afacerile au nevoie de elemente de promovare care sa le remarce din multime. Una dintre tehnicile care incep sa fie din ce in ce mai utilizate atat de firmele mici, cat si de marile corporatii este personalizarea flotei de masini din dotare.

Colantarea si personalizarea masinilor din flota auto, noul mod de a face transit advertising

Conceptul de transit advertising descrie modalitate de a plasa mesaje publicitare inscriptionate pe masini, trenuri, taxiuri etc sau in interiorului automobilelor, in statii de autobuz si de metrou.

Publicitatea prin Transit este un instrument important de promovare deoarece poate oferi o vizibilitate ridicata firmei. De asemenea, sansele ca audienta tinta sa ignore mesajele publicitare expuse in acest mod sunt mult mai mici decat in cazul unei reclame TV sau a unui anunt plasat intre paginile unei reviste., De multe ori, este dificil pentru o persoana sa ignore un anunt pe care il vad intr-un tren, pe un autobuz sau pe o masina din trafic, din simplul motiv ca acestea se afla in promoximitatea lor vizuala in momentele in care asteapta in statie, sa zicem.

Un alt mare avantaj pe care il are promovarea prin tranzit vizeaza o audienta variata, in functie de sex, varsta si venituri si poate chiar pe arii geografice mult mai vaste.

De aceea, in cazul in care in cadrul firmei exista o flota de masini, este recomandat sa fie utilizata aceasta tehnica de promovare prin colantare auto.

Masinile pot fi inscriptionate integral sau partial, cu logo-ul, datele de contact, sau alte elemente distinctive ale firmei, fapt care poate conduce la cresterea vizibilitatii si notorietatii firmei.

Siguranta angajatilor si protejarea investitiilor in flota auto

Crearea unei flote de masini in cadrul unei firme reprezinta bineinteles o investitie care nu trebuie trecuta cu vederea. Acesta este doar unul dintre motivele pentru care ar trebui ca masinile firmei sa fie verificate periodic, astfel incat durata lor de viata sa fie cat mai mare.

In acest sens, este nevoie de colaborari cu un service auto specializat, pentru a identifica si remedia intr-un mod eficient dar si economic reparatiile necesare masinilor din flota.

Totodata, este important ca piesele auto utilizate sa fie de buna calitate, iar acest lucru nu inseamna neaparat ca trebuie investit un buget foarte mare. Exista foarte multe magazine online de piese auto ieftine, dar care ofera un grad de calitate superior.

In plus, la fel de important este ca masinile firmei sa fie dotate corespunzator.

Astfel, in functie de tipurile de automobile existe in flota auto, trebuie sa fie alese anvelopele corespunzatoare, care pot fi anvelope noi sau resapate. De asemenea, depinzand de activitatea care face obiectul afacerii si in functie de care sunt alese masinile, exista anvelope off road, anvelope pentru camioane, anvelope agroindustriale ori anvelope pentru masinile obisnuite.

Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Google a extins accesul la aplicația Gemini. Ce dispozitive o pot descărca
Google a extins accesul la aplicația Gemini, deschizând posibilitatea utilizării sale chiar și pentru telefoanele mai vechi, începând cu cele care rulează Android 10. Aplicația Gemini,...
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro
Cele mai utilizate aplicații de pe noul Apple Vision Pro
Apple a lansat oficial în Statele Unite, pe 2 februarie, primul său headset de realitate mixtă, Apple Vision Pro. Acesta vine cu o ofertă bogată de peste 600 de aplicații și jocuri special...
#flota auto , #Companii transport