Veniturile PayPoint plc, operatorul britanic de plati in numerar si online, au crescut in perioada aprilie-iunie 2014 cu 4%, la 53 milioane de lire sterline (90 milioane de dolari), datorita majorarii tranzactiilor procesate in Romania si a evolutiei foarte bune a serviciilor de retail, transmite Reuters.
Compania se asteapta sa inregistreze in continuare o crestere profitabila in Romania, a doua sa mare piata, unde tranzactiile procesate au urcat cu 65%. In marea Britanie si Irlanda volumul tranzactiilor a scazut cu 4%, in timp ce tranzactiile la serviciile de retail s-au majorat cu 29%.
Totalul tranzactiilor procesate a crescut cu 5%, la 189,3 milioane, in perioada aprilie-iunie 2014. Compania a avertizat ca se asteapta ca ritmul de crestere al profitului sa fie mai lent decat cresterea veniturilor nete in primul semestru din 2014, deoarece a majorat cheltuielile cu tehnologia, marketingul si alte proiecte.
In Romania, PayPoint a anuntat, recent, ca a inregistrat o crestere a numarului de tranzactii procesate in Romania, cu 53,5%, pana la un volum de 39,1 milioane de plati facturi, in anul financiar 2013-2014.
Reteaua PayPoint a atins 8.354 de puncte de plata la nivel national, in crestere cu 13,8% fata de aceeasi perioada a anului precedent.
Tot in Romania, PayPoint si-a lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu in august 2008 si si-a extins portofoliul de clienti prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.
In prezent, reteaua punctelor de plata PayPoint numara peste 8.350 de terminale, iar compania are incheiate contracte cu 71 de clienti importanti din domeniul telecomunicatiilor, al utilitatilor si al serviciilor financiare, dintre care 60 sunt contracte pentru servicii de colectare plati.
PayPoint este un important operator international de plati, oferind servicii cu valoare adaugata. Dintre sectoarele acoperite se pot aminti: utilitati, telecom, media, retail, transport, comert electronic, servicii financiare, gaming si sectorul public.
Compania proceseaza anual tranzactii in valoare de peste 14 miliarde de lire sterline pentru peste 6.000 de clienti - furnizori si comercianti. PayPoint plc este recunoscuta pentru pozitia de lider in sistemele de plati, pentru tehnologia avansata si serviciile puse la dispozitie consumatorilor.