Dacris investeste 250.000 de euro in extinderea pe segmentul de lux

Miercuri, 23 Aprilie 2014, ora 15:35
1393 citiri
Dacris investeste 250.000 de euro in extinderea pe segmentul de lux

Furnizorul de produse de birotica si papetarie Dacris a intrat pe piata produselor de lux din Romania cu Namiki, unul dintre cele mai sofisticate brand-uri de instrumente de scris din lume si al doilea ca volum in vanzarile din magazinele exclusiviste din Europa.

Sub brandul Namiki se afla colectii de stilouri realizate manual, pe baza unei tehnici de pictura cu materiale pretioase si lacuire, veche de peste o mie de ani.

Lansarea magazinului cu numele ArtPen, in care vor fi comercializate instrumentele de scris, a implicat o investitie de aproximativ 250.000 de euro din partea Dacris.

"Exista un segment de piata, format din colectionari si iubitori de arta, care apreciaza transformarea gestului obisnuit de a scrie in ceva de exceptie si are resursele de a acoperi aceasta pasiune cu sume intre 500-10.000 de euro pentru a achizitiona un stilou din colectiile Namiki. Dacris face acum un pas la granita dintre afaceri si pasiune. Vom aduce in Romania colectii in care sunt numai 99-150 de piese la nivel mondial", a spus Dan Fati, actionarul principal si CEO al Dacris.

Pe pietele mature din Marea Britanie sau in Statele Unite, instrumentele de scris de lux au continuat sa fie cautate, fiind inregistrate cresteri de 10-12% de la an la an.

Vanzari de peste un milion de euro pentru primii doi ani

Dacris si-a propus sa atinga in Romania performanta europeana a brand-ului Namiki in aproximativ doi ani, estimand vanzari de peste un milion de euro pentru primii doi ani.

In ultimi 20 de ani, Dacris a investit in extinderea portofoliului de brand-uri, produse si activitati. Pe langa corporatii si firme, Dacris a abordat si partea de retail, numarandu-se printre primii vanzatori online de produse de birotica si papetarie, iar anul trecut si-a extins prezenta si in Bulgaria. Astazi, compania are 310 de angajati si o cifra de afaceri, in 2013, de 16 milioane de euro.

Brandul Namiki poarta prenumele fondatorului celebrei companii japoneze Pilot.

Delicatele desene traditionale contin detalii simbolice si sunt executate cu mare finete de artisti pregatiti in multi ani de practica. Realizarea unei piese din seriile Namiki poate dura si sase luni, datorita timpului necesar de uscare al diferitelor straturi de lac si vopsele pretioase. Tehnica Maki-e, utilizata pentru lacuirea speciala, a fost prima data utilizata in anii 764-1185, la Curtea Imperiala Japoneza.

Colectiile Emperor si Yukari Royale, cele mai sofisticate dintre toate, vor putea fi gasite in magazinul din Romania, ArtPen, de pe Calea Victoriei nr. 39 (langa magazinul Muzica), incepand cu 25 aprile.

Xiaomi a lansat pe piața din România noua tabletă Xiaomi Pad 6S Pro 12.4. Cu ce specificații vine
Xiaomi a lansat pe piața din România noua tabletă Xiaomi Pad 6S Pro 12.4. Cu ce specificații vine
Xiaomi a lansat pe piața din România noua tabletă Xiaomi Pad 6S Pro 12.4, un dispozitiv care promite un display excepțional și care este disponibil la precomandă până pe 28 aprilie prin...
Microsoft a dezvăluit Phi-3 Mini, inteligența artificială care poate rula direct pe un smartphone
Microsoft a dezvăluit Phi-3 Mini, inteligența artificială care poate rula direct pe un smartphone
Microsoft a dezvăluit Phi-3 Mini, o versiune simplificată a modelelor de inteligență artificială, adaptată pentru dispozitive cu putere de procesare redusă, precum smartphone-urile și...
#dacris namiki, #companie investitie, #dacris investitie , #Investitii