Grupul Eurolines, controlat de omul de afaceri Dragos Anastasiu, estimeaza pentru acest an vanzari in crestere cu peste 18%, la 32,75 milioane euro, fata de cele realizate anul trecut, de 27,73 milioane euro, a declarat Anastasiu, potrivit Newsin.
Potrivit acestuia, cea mai mare pondere in afacerile holdingului o reprezinta vanzarile de bilete de avion, apoi transportul de persoane si turismul.
In ceea ce priveste vanzarile de bilete de avion, cresterea este de peste 30%, fata de 2009, spune omul de afaceri.
Printre motivele acestor cresteri, Dragos Anastasiu a enumerat investitiile din anii anteriori, dar si faptul ca unii operatori mici din turism au falimentat in acest an, iar romanii s-au orientat catre companii cunoscute.
"2010 a fost pentru noi un an surprinzator, placut, prin prisma rezultatelor companiilor grupului. In octombrie si noiembrie, de exemplu, over-all am avut cresteri de 45% si respectiv 60%. Apoi, probabil ca ne-am miscat mai bine decat ceilalti, pentru ca piata pe turism si transportul de persoane a inregistrat o scadere.
Totodata, in 2008 si 2009 am investit in tehnologie, iar acum isi face simtit efectul, dar si in partea de resurse umane, in pregatirea profesionala a angajatilor, am avut vreo 14-15 sesiuni de traning cu diversi oameni ai nostri, iar o astfel de sesiune costa circa 3.000 de euro. Asadar, 2010 a fost un an al recoltei, insamantarile au fost facute mai demult", a mentionat Anastasiu.