Produsele "made in China" devin istorie

Marti, 29 Noiembrie 2011, ora 12:07
5014 citiri
Produsele "made in China" devin istorie

Exista mii de branduri locale in China, insa putine companii chineze s-au aventurat pe scena mondiala.

Cu toate acestea, companiile chineze au toate sansele sa devina cunoscute pe plan international. 37 de companii din China sunt prezente in topul Fortune 500, iar multe firme chineze au planuri de investitie in branduri globale, potrivit Forbes.

Chinezii aleg reclamele pentru a se impune la nivel global. In ultimii 11 ani, China a devenit al doilea cel mai mare cheltuitor de publicitate din lume, cu invetsitii de 38 miliarde dolari in 2011, fata de sapte miliarde dolari in 2000.

"Este un paradox. Chinezii se rezuma la a asambla produsele populare ale altora in loc sa-si dezvolte propriile branduri", a declarat Miles Young, CEO Ogilvy.

China castiga doar 4 dolari pentru un iPod care se vinde in SUA cu 199 de dolari.

Firmele chineze trebuie sa descopere valoarea cercetarii de piata in vederea identificarii oportunitatilor de pe pietele externe si, in al doilea rand, China trebuie sa adopte matricea structurii de management, crede Young.

Specialistul in publicitate se asteapta ca valoarea brandurilor chineze pe piata mondiala sa se faca simtita in cel mai scurt timp.

"Chinezii sunt vanzatori inovativi, cu instincte puternice de marketing. Trecerea de la asamblare la inventie si creatie va inspira brandurile chineze care vor merge spre export", spune Young.

Ogilvy este prima agentie de publicitate care promoveaza in New York nevoia serviciilor de comunicatii oferite de catre companiile chineze, care sunt gata sa iasa pe pietele internationale. Campania de advertising este condusa de Lyndon Cao, fostul director general al China Daily.

Potrivit expertilor, China nu trebuie sa parcurga un drum foarte lung pentru a-si globaliza marcile. Jim Press, presedintele Crysler si fostul CEO Toyota din America de Nord, este de parere ca firmele chinezesti nu vor avea nevoie de mai mult de 5 ani pentru a se impune la nivel international.

Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Este oficial! Aplicațiile de tastatură din China permit interceptarea comunicațiilor
Potrivit unei analize publicate de MIT Technology Review, aplicațiile de tastatură utilizate de vorbitorii de limba chineză prezintă vulnerabilități care facilitează interceptarea textelor...
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a găsit o nouă modalitate prin care să afișeze reclame. Când vor apărea
YouTube a introdus recent un nou tip de reclame, numite „Pause Ads”, care se declanșează în momentul în care utilizatorii pun pauză videoclipului pe care îl urmăresc. Noua abordare...
#companii china, #branduri chinezesti, #campanie publicitate china, #china branduri locale , #Investitii