Starbucks va deschide primele sale cafenele in India, in august sau septembrie 2012, un an mai tarziu decat isi planificase initial.
Pana la sfarsitul anului, Starbucks vrea sa aiba in India 50 de magazine, printr-o asociere cu grupul Tata, scrie Reuters.
Initial, Starbucks planificase sa-si inaugureze primele cafenele in India la mijlocul lui 2011, insa planurile sale au fost intarziate de dificultatile intampinate in achizitionarea de proprietati.
Primele magazine Starbucks vor fi deschise la Mumbai si New Delhi, compania americana si grupul indian Tata urmand sa investeasca pentru inceput 81 de milioane de dolari.
Desi o natiune de bautori de ceai, noua generatie de oameni de afaceri si profesionistii din mediul urgan frecventeaza din ce in ce mai des mall-urile si cafenelele.
In prezent, numarul unu pe piata cafenelelor in India se afla brandul autohton Cafe Coffee Day, in timp ce pe locul doi se afla Barista, detinut de Lavazza, iar pe locul trei Costa Coffee.