Starbucks vrea sa deschida prima ceainarie sub brandul Tazo

Joi, 21 Iunie 2012, ora 18:25
2067 citiri
Starbucks vrea sa deschida prima ceainarie sub brandul Tazo

Starbucks Corp intentioneaza sa deschida prima ceainarie in aceasta toamna. Desi planul acestui nou lant de magazine are ceva vechime, el va fi pus in practica abia acum, prima locatie urmand sa fie deschisa in toamna in Seattle. Magazinele vor fi numite Tazo.

Dupa ce a reusit sa cucereasca lumea cu cafelele sale, Starbucks vrea sa intre si pe segmentul ceainariilor. Adaugarea acestui nou concept da companiei o directie profitabila de dezvoltare, scrie Starbucks.

Recent, compania a deschis si primul juice bar, numit Evolution Fresh, tot intr-una din suburbiile orasului american Seattle. In urma cu doua saptamani, Starbucks a anuntat ca intentioneaza sa cumpere si un lant de brutarii, denumite La Boulange, pentru 100 milioane de dolari.

Magazinele Tazo urmeaza sa comercializeze peste 80 de varietati de ceai si alte produse din ceai. De asemenea, in meniul sau vor fi incluse ceaiuri reci si calde, ustensile pentru ceai, produse de patiserie, ciocolata, miere si altele, a declarat purtatorul de cuvant al companiei.

Starbucks a cumparat Tazo pentru 8,1 milioane de dolari in 1999 si este acum un brand care valoreaza 1,4 miliarde de dolari, vanzand produse Tazo atat in propriile magazine, cat si in supermarketuri. Compania din Seattle spune ca ceaiul este o afacere globala care se cifreaza la 95 miliarde de dolari si care reprezinta o piata excelenta pentru dezvoltare.

In 2011, au fost consumate 5,6 milioane de tone de cafea si 2,9 milioane de tone de ceai, conform Euromonitor International. Ambele cifre exclud bauturile deja ambalate. Vanzarea acestor produse a atins 56,2 miliarde de dolari in 2011.

China, viitoarea tinta a Starbucks

In ceea ce priveste ambitiile companiei, Howard Schultz, seful Starbucks, anunta in urma cu ceva luni ca urmatoarea piata pe care vrea sa o cucereasca este cea chineza. Compania are deja 500 de cafenele in China, care sunt deja mai profitabile decat cele din SUA.

In timp ce multe alte companii americane, precum E-Bay, Google, Amazon, Yahoo, Groupon ori Facebook nu au reusit sa se impuna in tara cu cel mai mare numar de internauiti din lume, Starbucks a reusit sa ii convinga pe chinezi sa schimbe cultura ceaiului pe cea a cafelelor scumpe.

Starbucks a reusit ce si-a propus pentru ca a tratat situatia cu rabdare. Spre deosebire de alte companii, in loc sa forteze piata cu produsele standard care au avut succes in USA, compania i-a impresionat pe chinezi cu produse noi precum cafeaua cu aroma de ceai verde.

Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Xiaomi trimite un avertisment către utilizatorii de smartphone-uri. Ce trebuie evitat
Compania Xiaomi a emis recent un avertisment către utilizatorii săi privind riscurile asociate cu folosirea protecțiilor de ecran cu adeziv lichid UV. În ciuda popularității acestor...
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
De ce prețurile produselor de pe Shein și Temu sunt atât de mici. Riscurile grave la care se expun cumpărătorii
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat, pe 23 aprilie, că urmează să investigheze platformele de comerț online chinezești Temu și Shein, făcând și o...
#Starbucks China, #ceainarie Starbucks, #produse Starbucks, #dezvoltare Starbucks , #Investitii