Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

World Class Romania: Ce inseamna sa faci din relaxare un business

World Class Romania: Ce inseamna sa faci din relaxare un business


Fitnessul a devenit o afacere extrem de profitabila in Romania, tocmai pentru ca romanii au prins gustul si importanta sportului pentru sanatatea corpului si relaxarea mintii.

Mihai Popa, Club manager World Class la the Grand (Marriott), observa cu surprindere o crestere a apetitului oamenilor de afaceri, si nu numai, pentru astfel de activitati.

Despre ce inseamna sa faci o afacere din relaxare si secretele care aduc succesul pe acest segment vorbeste pe larg Mihai Popa, intr-un interviu acordat Business24.

Aveti in spate un business foarte puternic - World Class Romania. Ce succes are businessul de fitness in Romania?

Ne place sa spunem ca World Class este al 3-lea loc in care ar trebui sa te afli exceptand job-ul si casa ta. La World Class, ar trebui sa te simti "acasa" atunci cand esti departe de casa.

Trebuie scos in evident faptul ca suntem pe piata din Romania din anul 2000, deschizand prima locatie World Class in cadrul hotelului JW Marriott The Grand.

Fara modestie pot spune ca noi suntem cei care am imprimat pietei, societatii acest concept de indoor fitness si ne bucuram de succes si rezultate foarte bune din momentul in care am deschis aceasta locatie.

Succes care poate fi cuantificat atat prin numarul de membrii activi cat si prin numarul de cluburi deschise in ultimii 11 ani de activitate, avand peste 17.000 de membrii si 9 locatii in Romania.

Societatea in care traim are nevoie de aceasta componenta, clientii au inteles importanta sportului, motiv pentru care aceasta investitie este pe primul loc in prioritatile lor, datorat in mare parte serviciilor si facilitatilor oferite de cluburile noastre.


Calitatea este un cuvant de neincalcat, pentru un business de succes. Cat ati investit astfel incat clubul World Class de la Mariott sa isi pastreze neclintit standardele cu care i-a obisnuit pe clienti?

Acesta este un aspect greu de descris sau de cuantificat in cifre. Este un business in care trebuie sa investesti in permanenta in calitatea serviciilor oferite catre clienti prin instruirea, educarea si training-uri specifice fiecarui departament din cadrul societatii.

In ceea ce priveste calitatea facilitatilor si a echipamentelor puse la dispozitia clientilor pot spune ca doar in ultimii 4 ani am investit peste 500.000 euro in renovarea, upgradarea clubului cat si in lansarea de noi concepte si facilitati.

Am lansat in 2009 conceptul de Spa by World Class, deschizand un nou Spa cu 6 camere de tratament, am largit spatiul destinat salii de fitness cu peste 190m2, am lasat un nou studio de antrenament functional si am deschis un nou studio de cycling cu un design impresionant.

Nu ne permitem sa ne oprim aici, ne dorim clienti cu un grad de satisfactie cat mai ridicat motiv pentru care anul pregatim o serie de surprize atat in ceea ce priveste partea de servicii cat si in ceea ce priveste partea structurala a clubului nostru.

Daca vorbim de clienti, ce tip de oameni aleg sa isi mentina silueta in forma la World Class Marriott?

In mare, iubitorii de sport de orice fel, pentru care grija fata de corp si minte reprezinta o responsabilitate pentru o calitate a vietii sporita. In linii mari, pentru locatia noastra majoritatea clientilor vin din top management, oameni de afaceri, avocati, doctori.

Asta nu inseamna ca nu ne adresam si altor categorii de clienti precum studenti, contracte corporate etc oferindu-le si creand programe si pachete speciale pentru toate cerintele.

Caracteristica de baza a tuturor clientilor este interesul lor pentru un corp, o minte si un suflet sanatos.

Cat de mult sunt dispusi oamenii de afaceri sa investeasca in intretinerea lor?

Observ cu placere o crestere semnificativa a interesului de a investi in sanatate, intretinere, profilaxie, serviciile oferite de catre World Class reprezentand indicatie de electie.

Societatea din Romania s-a dezvoltat enorm din acest punct de vedere, este si meritul nostru ca am reusit sa imprimam in societate aceasta mentalitate sanatoasa si ca am reusit sa-i convingem ca miscarea (sub orice forma) este esentiala pentru a avea un corp si o minte sanatoasa.



World Class Romania nu ofera doar spatiu de antrenamente de fitness, ci si spatii de relaxare. Spuneti-ne mai mult despre oferta dumneavoastra de SPA si apetitul pe care il au romanii pentru el.

Este adevarat, nu oferim doar acces la fitness, in esenta vindem o experienta sanatoasa oferind acces la facilitati precum Aerobic, Cycling, Squash, Sala de Fitness, Antrenament Functional, Piscina.

Aceste facilitati sunt completate de componenta de relaxare si socializare sustinuta de Spa-ul nostru cu Jacuzzi, sauna umeda, sauna uscata cat si tratamente spa incepand cu un simplu pensat pana la cele mai exclusiviste Ritualuri Spa folosind brand-uri de o calitate foarte buna (Guinot & Babor).

Clientul este din ce in ce mai "educat", intersul este in crestere. Spa-ul este o alta componenta esentiala in acest lant sau cerc al succesului, al eficientei, al echilibrului, lant compus din job - familie - World Class (sanatate) "3rd PLACE TO BE".

Ajungand la capitolul relaxare, cum prefera sa isi petreaca timpul liber oamenii de afaceri din Romania?

Clientii nostri de top, se "relaxeaza" la squash, piscina, Jacuzzi si masaj.
Pentru multi dintre ei, relaxarea si destresarea incepe de cand au pasit pragul nostru. Acolo si-au lasat grijile, supararile, responsabilitatile de serviciu si pasesc intr-o oaza de energie si voie buna.


Cat de des apelati dumneavoastra la SPA pentru a relaxare? Alegeti tratamentele SPA World Class Romania?

Daca exclud rasfatul pentru podoaba capilara, folosesc in exclusivitate serviciile oferite de Spa-ul nostru, sunt indagostit de tratamentele faciale, atat de calitatea tratamentului in sine cat si de calitatea produselor Babor si Guinot.

Sunt activitati care iti creeaza dependenta dar din fericire este o dependenta pe care o accepti fara remuscari iar rezultatul este greu de descries in cuvinte, este o experienta unica, sunt sentimente de liniste si echilibru, sentimente de care avem mare nevoie tinand cont de evolutia si ritmul societatii.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2299 ori