8 pasi esentiali in marketing

Marti, 12 Ianuarie 2010, ora 12:25
3044 citiri
8 pasi esentiali in marketing

In marketing, fiecare manager trebuie sa tina cont de cei 8 pasi esentiali ai vanzarii unui produs, de la alegea produsului si pana la ambalajul si distributia acestuia, a declarat in emisiunea B2B, Vlad Dutescu, Managing Parner Sandler Training.

Daca la inceput, lumea stia ca exista 4 pasi esentiali respectiv mixul de marketing: produsul, pretul, plasamentul sau mai precis, distributia si promovarea, intre timp, specialistii au stabilit inca 4 pasi importanti legati de domeniul serviciilor: people, physical evidence sau ambalajul produsului,procedurile si personalizarea.

Produsul in marketing nu reprezinta numai o marfa, o masina sau un calculator ci un serviciu sau o idee.

In momentul in care avem ideea de produs, pasul cel mai important este alegerea pretului, a precizat Vlad Dutescu.

Una dintre cele mai importante aspecte in vanzari este distributia si promovarea produsului.

Daca, pentru compania care a scos pe piata produsul, profitabilitatea inseamna bani si cash flow, pentru client inseamna satisfactie.

Un nou scandal pentru Guvern. Damen a dat in judecata Romania la o curte internationala de arbitraj
Un nou scandal pentru Guvern. Damen a dat in judecata Romania la o curte internationala de arbitraj
Premierul Marcel Ciolacu confirma faptul ca olandezii de la Damen au dat in judecata Romania, aratandu-se in acelasi timp optimist in ceea ce priveste rezolvarea pe cale amiabila a disputelor...
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput alături de gameri profesioniști
Razer a lansat noul model de mouse Viper V3 Pro, conceput în colaborare cu unii dintre cei mai buni jucători de esports, inclusiv Zachary „zekken” Patrone, campion și MVP al turneului...
#clienti, #distributie, #manager, #marketing, #produs, #promovare, #vanzari , #Manageri