Iavorschi, Starcom: Work hard, play hard

Sambata, 20 Octombrie 2012, ora 00:00
5965 citiri
Iavorschi, Starcom: Work hard, play hard

Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director Starcom MediaVest, conduce o echipa in fruntea careia a ajuns prin ani de munca si evolutie profesionala.

Noptile si weekendurile petrecute in fata calculatorului nu ii sunt straine, dar alege acum o alta filozofie pentru echipa ei: echilibrul intre performanta profesionala si dezvoltare personala.

Mai mult, isi planuieste in fiecare an o vacanta in care sa se bucure de pasiunea mostenita de la parintii sai, speologia, alaturi de familie.

Succesul inseamna pentru ea sa se trezesasca in fiecare dimineata cu bucurie, una legata de noi oportunitati si provocari, desigur.

Despre secretul succesului pe timp de criza, planuri de business, experienta si reusite pe plan profesional, dar si personal, vorbeste Alexandra Iavorschi, intr-un interviu acordat Business24.

Spuneti-ne mai multe despre business-ul Starcom MediaVest. Care este povestea acestuia?

Starcom MediaVest este reprezentanta locala a retelei cu acelasi nume - unul din cele mai importante grupuri de media din lume.

Prezenta in Romania din 2000, Starcom MediaVest este o companie care pune accentul pe brand communication si consumer contact, fiind mai mult decat o agentie de media.

Filosofia Starcom Mediavest este de a plasa in centrul activitatii sale consumatorul, pentru ca suntem convinsi ca, daca ii intelegem motivatiile, pasiunile si comportamentul, vom depasi barierele si vom gasi noi modalitati de interactiune.

De aceea, suntem mereu la curent cu lucrurile la care reactioneaza si de care le pasa, stim cu cine relationeaza si cum se vad pe ei insisi.

Starcom MediaVest este prima agentie de media din Romania premiata la Cannes Lions, cea mai prestigioasa competitie internationala de publicitate si prima agentie de media premiata la Eurobest, Ad'Or si Golden Drum.

Compania dumneavoastra se afla in top trei agentii de media de pe piata locala, in 2011. Care a fost secretul reusitei pe timp de criza?

In primul rand, o foarte buna adaptare la ritmul rapid de schimbare, ce afecteaza atat conditiile de piata cat si cerinte si asteptarile pe care clientii le au din partea unui partner strategic.

O contributie importanta a fost cea a echipei de profesionisti din Starcom MediaVest (cu o senioritate de invidiat in industrie); excelenta cunoastere a pietei de comunicare din Romania, relatia construita cu fiecare client in parte si intelegerea profunda a provocarilor fiecarei industrii sau categorii in parte au oferit clientilor nostri avantaje competitive importante in aceasta perioada de criza.

Ce planuri aveti pentru Starcom MediaVest?

Directiile de focus in ceea ce priveste evolutia agentiei sunt clare: clients, people, product. Din punctul de vedere al clientilor, consolidarea bazei actuale de clienti si extinderea ei printr-o strategie clara de new business.

Echipa va fi intodeauna una dintre ariile mele prioritare, pentru ca in aceasta industrie este cel mai de valoare activ al unei agentii, motorul esential de crestere si dezvoltare.

La nivel de produs, cresterea constanta a valorii adaugate a serviciilor de media si comunicare integrata precum si focusul pe dezvoltarea de capabilitati si know how in ariile care vor oferi clientilor un avantaj competitiv, "ahead of the market".

Ce inseamna pentru dumneavoastra "succesul"?

Sa te trezesti in fiecare dimineata cu bucurie. Bucuria noilor provocari si a unor noi oportunitati.

Ce experienta profesionala are in spate omul care conduce Starcom MediaVest?

Una usor atipica pentru industria de media. Am absolvit facultatea de limbi si literaturi straine. Dupa aproximativ 2 ani si jumatate in care am lucrat pentru o mare casa de avocatura, in martie 2004, a inceput cariera mea in media, in cadrul Starcom MediaVest, ca media planner pe contul P&G.

Dupa circa un an, am devenit Account Manager pentru acelasi client, iar dupa un alt an si jumatate, am preluat pozitia de Account Director, coordonand integral contul P&G pentru Romania, dar si pentru alte 7 tari din regiune.

Am preluat ulterior si contul Kraft, un alt client semnificativ al agentiei, pe care il gestionez de altfel si in prezent. La sfarsitul anului 2011 am primit propunerea de a prelua pozitia de Associate Managing Director al agentiei. Am acceptat-o ca pe o provocare onoranta.

Care au fost cele mai reusite proiecte ale dumneavoastra in tot acest timp?

Au fost multe care tin de relatia cu clientii si aici nu pot sa intru in detalii, din motive evidente de confidentialitate. Pot doar sa spun ca ne-am bucurat impreuna de lansari de success si cresteri semnificative ale cotelor de piata si suntem mandri ca am contribuit la reusitele clientilor in cadrul competitiilor de eficienta si creativitate, pe plan local si regional.

Cred totusi ca, pe ansamblul ultimilor ani, una dintre cele mai mari reusite de pana acum a fost formarea unei echipe, a unor profesionisti in adevaratul sens al cuvantului. Oameni cu un mod de lucru exigent si colegial in acelasi timp, care livreaza performanta si care, mai ales, inteleg pe deplin fiecare nuanta a sintagmei "spirit de echipa". Un lucru rar.

De altfel, faptul ca Starcom MediaVest a devenit pentru clientii sai un adevarat partener strategic, reprezinta cel mai bine si mai elocvent performantele noastre ca echipa.

Daca ar fi sa va acordati o nota pentru capacitatea de management al timpului personal, care ar fi aceasta?

Cu siguranta o nota de trecere. Am evoluat, nu as fi spus acelasi lucru acum 6-7 ani. Am trecut si eu prin "excesele tineretii", cu nopti petrecute la birou si weekenduri in fata calculatorului.

Am invatat pe parcurs adevarul si valoarea sintagmei "work hard, play hard", iar la Starcom MediaVest am promovat intotdeauna echilibrul intre performanta profesionala si dezvoltare personala.

Ce pasiuni aveti? Cat investiti in ele?

Un raspuns standard, calatoriile si investesc in aceasta pasiune tot timpul meu liber. Am mostenit de la parintii mei si pasiunea pentru speologie si incerc sa am macar o excursie dedicata acestei pasiuni in fiecare an.

Si, pentru ca suntem la editia de weekend, spuneti-ne cum arata, in conceptia dumneavoastra, vacanta ideala sau un city-break reusit.

Vacanta ideala este o vacanta versatila, care sa permita o combinatie de elemente si experiente. Incerc sa impac multe gusturi si dorinte intr-o vacanta, avand in vedere ca al treilea calator din familia mea are doar 3 ani.

Ultima destinatie de care imi aduc aminte cu placere este Portugalia, cu 3 zile zile petrecute in Lisabona, 1 zi in oraselele sale satelit (Estoril, Cascais, Sintra) si inca 4 zile la mare, langa Lagos.

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...
#Alexandra Iavorschi Starcom MediaVest, #business media Alexandra Iavorschi, #afaceri media Romania , #Manageri