In incercarea de a ajunge la noi clienti, producatorul de masini Lincoln urmeaza sa schimbe politica companiei. Ei doresc sa se adreseze unui nou segment de clienti, cu gusturi fine si buzunare largi.
In conditiile in care in ultimii ani, principalele surse de venit ale Lincoln au fost expozitiile de venit si flotele de inchiriere, iar principalii clienti sunt la varsta a treia, compania simte nevoia de o schimbare, pentru a putea ramane in piata. Desi pentru multi ani ei au fost bucurosi cu aceste surse, si-au dat seama ca masinile lor se invechesc, iar segmentul de cumparatori atrasi de brandul lor nu este de ajuns pentru a avea succes.
Astfel, ei doresc sa gaseasca o cale de a se diferentia de restul producatorilor de masini, incercand, in primul rand, sa se distantieze de imaginea lor de pana acum.
Jim Farley, vicepresedinte de marketing al Ford, caracterizeaza cumparatorii viitori ai brandului ca persoane independente, nonconformiste si cu ochi pentru design, dar si buzunare largi.
Conform acestuia, Lincoln urmeaza sa devina un producator de nisa pentru indivizi care nu vor sa "urmeze turma" si au propriile idei despre cum arata un produs de lux. O strategie indrazneaza, din moment ce alt producator de masini care se adreseaza aceluiasi segment de piata, Saab, are mari probleme financiare.
Primele masini din noua linie Lincol vor arata diferit fata de cele cu care ne-a obisnui brandul pana acum, si vor fi dezvaluite in luna ianuarie la un show auto din SUA.