Mark Hilton este CEO-ul patiseriei frantuzesti Paul, dar si al KFC, Pizza Hut, PHD, Cinnabon si Hard Rock Cafe. Cu ocazia inaugurarii ultimelor doua brutarii Paul, omul de afaceri vorbeste despre secretul care a dus afacerea inceputa in anul 1889 de sotii Mayot in absolut toate colturile lumii.
Painea proaspat coapta, cu faina dintr-un anumit tip de grau cultivat doar iarna, i-a adus doar in Romania afaceri de 4,3 milioane de euro in 2012 si sperante de cresteri semnificative, in 2013.
Se intampla acum 124 de ani...
Povestea brutariei Paul a inceput in 1889, cu o patiserie mica, de familie. Talentul francezilor in materie de patiserie, insa, urma sa ajunga, la scurt timp, recunoscut in intreaga lume.
Desi in Romania a ajuns abia in urma cu cinci ani, Paul se dezvolta incet si sigur: daca pana acum sunt 10 restaurante, in urmatorul an va mai deschide doua. Iar pe termen lung, Paul se va extinde si in alte orase mari din tara, nu doar in Bucuresti.
Foto: Mark Hilton
Brutaria Paul a investit 1,5 milioane de euro in cele trei magazine deschise in ultimele 12 luni pe plaiurile mioritice, a creat peste 50 de noi locuri de munca, dar "e loc si de mai mult in urmatorii cinci ani", spune CEO-ul.
Cel mai important este acum Bucurestiul, insa, pentru ca "are potential".
Potentialul se traduce intr-o crestere de doua cifre in vanzarile pentru 2013, puncteaza managerul, care se bazeaza pe vanzarea de paine, ca principal punct de atractie al brutariilor pe care le conduce. "Painea este cel mai vandut produs, urmat de eclere", explica acesta.
Citeste mai multe despre CEO-ul brutariei frantuzesti Paul, in urmatoarea editie de weekend "Cum sa-i cheltuiesti".