Mikael Fredholm, World Class: Despre business, investitii si pasiune pentru golf

Sambata, 29 Septembrie 2012, ora 00:00
3761 citiri
Mikael Fredholm, World Class: Despre business, investitii si pasiune pentru golf
Foto: businesswoman.ro

Mikael Fredholm, CEO World Class Romania, are mare incredere in potentialul pietei autohtone si are in plan cativa pasi seriosi pentru operatiunile din Romania ale brandului pe care il conduce si la nivel international. Nu isi lasa deoparte, insa, pasiunile: joaca golf de cate ori are ocazia, dar nu in Romania.

Aici oferta de terenuri de golf nu este prea generoasa, asa ca profita de deplasarile sale in Thailanda, Scotia sau Spania, dar si de vizitele facute acasa, in Elvetia, spune Mikael Fredholm.

In octombrie va participa la evenimentul Luxury & Aspirational Brands, alaturi de nume mari din industria romaneasca de lux, unde va tine un discurs despre schimbarile din piata si modul in care trebuie sa ne adaptam la sensul pe care il capata tot mai mult ideea de "lux" si in Romania.

Spuneti-ne mai multe despre afacerea World Class si motivele pentru care ati ales si Romania pe harta investitiilor.

Intrarea noastra pe piata din Romania a fost o simpla coincidenta si a avut loc in urma cu zece ani cand celor de la World Class li s-a oferit oportunitatea de a deschide un Centru de Fitness in The Grand Marriott in Bucuresti.

Curand am observat ca exista un potential urias pe piata din Romania si am inceput, pas cu pas, sa ne extindem. Astazi avem noua cluburi in tara si ne aflam in cea mai buna postura pentru a incepe o expansiune agresiva.

Cat a investit World Class in Romania pana acum? A meritat investitia?

World Class a investit 25 milioane de euro in Romania pana acum, o investitie care s-a dovedit a fi foarte buna.

Ce planuri de business aveti pentru WorldClass Romania?

Pentru a face fata cererii si a naturii schimbatoare a pietei vom introduce doua noi branduri, respectiv concepte, in Romania.

Unul are ca target audienta mai tanara, cei care nu isi permite sa faca sport intr-un club exclusivist. Cel de-al doilea brand va fi unul de lux, care va oferi o experienta de cea mai inalta calitate unui anumit grup select care isi permite asa ceva.

In plus, in 2013 vom incepe sa vindem franciza World Class.

Veti participa, in data de 8 octombrie, la evenimentul Luxury & Aspirational Brands 2012. Care sunt subiectele pe care dumneavoastra le veti dezvolta acolo?

Vom vorbi despre schimbarea pietei in Romania si faptul ca aceasta impune companiilor sa regandeasca modul in care percep ideea de lux. In plus, vom dezbate modalitati de adaptare la aceasta schimbare.

Care este diferenta intre un brand de lux si unul aspirational?

Un brand de lux este un brand care vine cu preturi mari, in timp ce un brand aspirational se bazeaza pe emotia pe care o transmit produsele sale.

Sunteti CEO al unei companii dezvoltata la nivel international. Cum va descurcati, insa, cu managementul timpului personal?

E foarte important sa gasesti un echilibru intre munca ta si timpul liber, iar eu ma asigur intotdeauna ca imi aloc timpul necesar pentru pasiunile mele, indiferent cat de stresat sau ocupat as fi.

Ati fost, in timpul facultatii, capitanul echipei de golf. Este o pasiune care s-a pastrat pana in prezent?

Da, este inca o pasiune uriasa. Din pacate, in Romania nu sunt foarte multe terenuri pentru golf. Practic acest sport, insa, atunci cand nu sunt in Romania.

Joc golf cand sunt acasa, in Elvetia, dar si cand imi vizitez parintii in Thailanda. Din cand in cand, ma duc impreuna cu prietenii mei in Scotia sau in Spania, pentru acest sport.

Cat investiti in aceasta pasiune?

Investitia este mai mare din punctul de vedere al timpului alocat, decat din punct de vedere financiar.

Si, pentru ca suntem la editia de weekend Business24, permiteti-mi sa va intreb: cum va place sa va petreceti timpul liber?

Imi place sa fac rock climbing si schi, dar si sa merg cu bicicleta pe munte, sa fac kite sufring, sa urc pe munte, precum si activitatile de interior.

Aleg, de obicei, sa fac rock climbing vara si sa merg la schi iarna.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Amazon spiona concurența cu o divizie secretă. Angajații companiei se dădeau drept antreprenori pentru a strânge informații
Amazon spiona concurența cu o divizie secretă. Angajații companiei se dădeau drept antreprenori pentru a strânge informații
Angajaţii Amazon au „pozat” drept comercianţi terţi pentru a aduna informaţii de la Walmart, eBay şi alţi rivali ai gigantului american. Aceștia au avut acces la sistemele concurenței...
Ce a facut Marcel Bolos, ministrul de Finante, saptamana asta
Ce a facut Marcel Bolos, ministrul de Finante, saptamana asta
Proiectele de tip parteneriat public-privat reprezinta viitorul si de aceea am participat la IMF/WB Constituency Meeting 2024, pentru a discuta cu expertii si a vedea cum pot fi create noi...
#investitii World Class, #CEO World Class, #dezvoltare World Class, #pasiuni CEO World Class , #Manageri