Nissan a platit studiile la Universitatea Stanford pentru toti cei 4 copii ai lui Carlos Ghosn

Marti, 26 Martie 2019, ora 15:28
3286 citiri
Nissan a platit studiile la Universitatea Stanford pentru toti cei 4 copii ai lui Carlos Ghosn
Foto: CC0 Creative Commons

Constructorul auto japonez Nissan a platit, intre 2004 si 2015, taxele de scolarizare la Universitatea Stanford pentru toti cei patru copii ai fostului presedinte Carlos Ghosn, au declarat marti pentru Bloomberg surse din apropierea acestui dosar.

Acest avantaj neobisnuit a fost inclus in contractul de angajare semnat de Ghosn in anul 1999, cand a fost angajat in postul de director general la Nissan, a declarat una din surse care a dorit sa isi pastreze anonimatul.

Acest avantaj, care nu este ceva obisnuit in randul directorilor generali, ar fi unul in valoare de cel putin 601.000 de dolari, potrivit taxelor de scolarizare practicate de Stanford in perioada in care cei patru copii ai lui Carlos Ghosn au urmat celebra universitate americana.

Fiica lui Ghosn, Caroline a absolvit Universitatea Stanford in 2008, urmata de surorile sale Nadine si Maya in 2011 si 2013 si fratele sau Anthony in 2015.

Atat conducerea Nissan cat si avocatul lui Ghosn si un purtator de cuvant de la Stanford au refuzat sa comenteze aceste informatii.

In 19 noiembrie, Carlos Ghosn, in varsta de 65 de ani, a fost pus sub acuzare in Japonia pentru ca ar fi omis sa declare autoritatilor bursiere venituri de aproximativ 5 miliarde de yeni (38 de milioane de euro/44 de miliarde de dolari) realizate timp de cinci ani, in perioada 2010 - 2015. El este acuzat de incalcarea legislatiei financiare si de abuz de incredere.

Plata taxelor de scolarizare la Universitatea Stanford se adauga altor beneficii suplimentare de care s-a bucurat Ghosn in calitate de presedinte al Nissan si al partenerului Renault SA, beneficii precum resedinte de lux pe patru continente si o petrecere de nunta la Palatul Versailles.

Potrivit declaratiilor recente ale avocatilor, procesul lui Carlos Ghosn, acuzat de incalcare a legislatiei financiare si de abuz de incredere, ar putea incepe in aceasta toamna.

Renault si Nissan au un parteneriat din 1999, in care Renault detine 44,3% din actiunile Nissan, in timp ce Nissan controleaza un pachet de 15% din actiunile Renault, dar nu are drepturi de vot la grupul francez. Alianta Renault-Nissan, extinsa in 2016 prin includerea Mitsubishi, a devenit anul trecut cel mai mare producator mondial de automobile, cu 10,6 milioane de unitati mai mult decat Volkswagen si Toyota.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Pierderile financiare uriașe pe care le suportă România pentru că nu face parte din Schengen terestru. „Trebuia să aderăm la 10 ani după intrarea în UE”
Pierderile financiare uriașe pe care le suportă România pentru că nu face parte din Schengen terestru. „Trebuia să aderăm la 10 ani după intrarea în UE”
După eliminarea controalelor vamale aeriene și maritime cu Spațiul Schengen pentru România, la 31 martie 2024, a revenit în discuție subiectul pierderilor enorme suferite de transportatori,...
Ce este RAM Plus, funcția disponibilă pentru utilizatorii Android
Ce este RAM Plus, funcția disponibilă pentru utilizatorii Android
Tehnologia de suplimentare a memoriei RAM, cunoscută sub numele de RAM Plus la telefoanele Samsung și RAM Boost pentru alte dispozitive cu sistem Android, este promovată ca o soluție...
#presedinte Nissan frauda, #Nissan Carlos Ghosn , #Manageri