Trendul vanzarilor de televizoare va fi accelerat atat de Campionatul Mondial de Fotbal - eveniment asteptat pe plan mondial si local, dar si de lansarile gamelor noi din primavara anului 2014, potrivit unui studiu realizat asupra pietei online din Romania.
Cei mai mari producatori de televizoare, precum LG, Samsung, Panasonic sau Sharp, au lansat in primele luni ale acestui an tot mai multe modele care inglobeaza cele mai noi tehnologii! Acest lucru a dus la cresterea ratei de inlocuire a gamelor mai vechi si implicit la o crestere a vanzarilor fata de 2013, sustine managerul MarketOnline.ro, Andrei Cracea.
LG Electronics a revenit puternic in aprilie 2014 cu o gama noua de televizoare ce cuprinde modele Smart TV bazate pe platforma WebOS, alaturi de 3 modele de televizoare OLED si 7 modele de televizoare ULTRA HD. In schimb, rivalii de la Samsung au lansat noua serie de televizoare LED, vedeta fiind modelul UHD TV S9, cu rezolutie 4k si diagonala de 85 de inch (214 cm).
Televizorul iese in evidenta si prin sistemul de sunet cu o putere de 60 W RMS, care beneficiaza de efecte audio 3D. In plus, ambii producatori au introdus in gama de produse Televizoarele curbate. LG a prezentat primul OLED curbat din lume de 55 inch, iar Samsung a raspuns cu gama de Televizoare curbate UHD (Ultra High Definition) cu diagonale de 55 si 65 inch.
Sharp mizeaza pe tehnologia exclusiva Aquos Quattron Pro care ofera o rezolutie de 2,5 ori mai mare dacat Full HD si redare de continut 4K. Si brandul Panasonic se evidentiaza prin noua gama VIERA LED LCD de televizoare entry-level pentru 2014, iar prin intermediul functiei Swipe & Share, continutul media favorit poate fi transferat rapid de pe tableta sau smartphone catre un ecran TV cu diagonala mare.
In prima parte a anului 2014, clientii MarketOnline.ro au ales sa cumpere Smart TV-uri LED cu diagonala incepand de la 42 de inch si cu tehnologii wireless, Dlna, 3D si Miracast, mai spune managerul.