Ceainariile si cafenelele din Bucuresti au resimtit criza, puterea de cumparare a scazut si, evident, pierderile s-au simtit si pe piata ceaiului, sustine Madalina Radulescu, proprietarul ceainariilor Rendez-Vous din Bucuresti.
In plus, dezvoltarea unui business de acest tip este destul de anevoioasa, in primul rand datorita sistemului. "(...) A fost foarte greu sa supravietuim intr-un sistem care nu te ajuta. Dimpotriva, iti pune oprelisti", spune Madalina Radulescu.
Cu toate acestea, perceptia romanilor asupra ceaiului a evoluat: consumul de cafea pierde teren si tot mai multi cumpara ceai vrac pentru acasa in detrimentul ceaiurilor la plic (mult mai ieftine, dar de o calitate scazuta). Asta o face sa fie mai optimista: "speram sa recuperam in anii urmatori si sa ajungem intr-un echilibru si o normalitate a pietei", puncteaza femeia de afaceri, intr-un interviu acordat Business24.
Citeste tot interviul si alte povesti de business in urmatoarea editie de weekend Business24 "Cum sa-i cheltuiesti".