Vanzarile Ford in China au crescut in iulie cu 32%, la 42.560 vehicule, comparativ cu perioada similara din 2011.
In primele sapte luni din acest an, producatorul auto american impreuna cu partenerii sai din China a vandut in statul asiatic 319.882 masini, in crestere cu 4% fata de perioada similara din 2011, transmit Xinhua si Dow Jones Newswires.
Vanzarile auto in China au crescut in iulie cu 8,16%, la 1,38 milioane de vehicule, incetinind de la 9,9% in iunie, a anuntat joi Asociatia Producatorilor Auto din China (CAAM).
Productia auto a ajuns luna trecuta la 1,44 milioane de unitati, in crestere cu 10,03% fata de perioada similara din 2011.
In iulie, vanzarile de vehicule de pasageri in China au crescut cu 10,71%, la 1,12 milioane de unitati, in timp ce vanzarile de vehicule comerciale au scazut cu 1,63%, la 259.200 unitati.
Vanzarile auto in China au crescut in perioada ianuarie-iulie 2012 cu 3,56%, in timp ce productia a urcat cu 4,84%.
In 2011, aproximativ 18 milioane de autoturisme au fost vandute pe piata chineza, cea mai mare piata auto din lume, comparativ cu 12,7 milioane in SUA. Desi ritmul de crestere a vanzarilor a incetinit in ultimii ani, firma de cercetare de piata J.D. Power estimeaza ca in 2018 consumatorii chinezi ar urma sa cumpere pana la 35 milioane autoturisme pe an.