Daca vrei sa ai succes in afaceri, calitatea serviciului cu clientii este o conditie esentiala. Iti poti consolida imaginea in fata consumatorilor, daca stii cum sa implementezi corect strategiile de marketing. Axeaza-te pe servicii de calitate deoarece clientii multumiti sunt cei care iti asigura continuitatea afacerii.
Serviciul cu clientii, noul marketing
Cei de la openforum.com iti spun ce trebuie sa faci pentru a oferi clientilor servicii de calitate intr-o lume dependenta de social media:
Cere feedback de la clientii tai.
Intreaba-i cum ii poti ajuta pentru ca ei sa fie mai multumiti de serviciile pe care le oferi.
Daca vrei sa furnizezi servicii extraordinare clientilor trebuie sa stii ce atitudine sa adopti de fiecare data cand interactionezi cu ei.
Serviciul cu clienti este dificil deoarece este diferit de la client la client.
Ofera cat mai multe modalitati prin care clientii iti pot acorda feedback, nu te multumi doar cu comentariile si sondajele.
Adauga adresa de e-mail si numarul de telefon la care clientul te poate conecta atunci cand are o nelamurire. De asemenea, nu neglija conturile de Twitter si Facebook pentru a reusi sa le oferi clientilor in timp util informatiile sau serviciile pe care le solicita. Retelele sociale sunt un mediu proprice de a-ti cunoaste mai bine clientii si a interactiona cu ei.
Incurajeaza comunicarea pe social media, iar clientii tai nu vor ezita sa-ti ofere feedback. Castiga-le increderea.
In felul acesta iti poti imbunatati permanent serviciile, identificand si eliminand eventualele probleme.
Chiar daca nu poti rezolva intotdeauna problemele clientilor, incearca sa ii asculti si sa ii intelegi.
Arata-le ca iti pasa de cerintele, asteptarile si necesitatile lor. Empatia este cheia satisfacerii publicului tinta.
Angajeaza oamenii potriviti
Studiile au demonstrat ca angajatii cu experienta in gestionarea relatiilor cu clientii pot construi relatii de lunga durata.
Cauta oameni politicosi, care sa stie sa acorde o atentie deosebita solicitarilor primite de la clienti.
Foloseste serviciul cu clienti pentru a-ti genera profitul
Pastreaza partenerii care iti aduc profit si concediaza-i pe cei care iti consuma banii si timpul.