Accor si-a atins obiectivul sau pe 2011 in ceea ce priveste profitul operational, realizand o crestere organica a vanzarilor sale de 3,6% in trimestrul patru, amplificat de performanta hotelelor sale de tip economic.
Grupul hotelier francez, Accor si-a crescut cifra de afaceri cu 5,2% in 2011, ajungand la 6,1 miliarde de euro, iar profitul sau operational pe anul trecut se incadreaza intre 510 si 530 de milioane de euro, informeaza La Tribune.fr.
In trimestrul al patrulea, vanzarile companiei, care detine printre brandurile sale Ibis, Novotel si Sofitel, s-au ridicat la 1,5 milioane de euro, ceea ce arata o scadere de 1,1% raportat la anul anterior.
In ceea ce priveste hotelurile sale "economice" din intreaga lume, cu exceptia SUA, cresterea a fost de 3% in trimestrul patru, in comparatie cu hotelurile sale de lux, care au inregistrat o crestere de doar 0,2%.
Accor a inceput anul 2012 in forta, rezervarile din luna ianuarie aflandu-se in concordanta cu cele din trimestrul patru, in toate regiunile, cu exceptia Europei de Sud.