Lantul de magazine de bricolaj, Kingfisher, a raportat o crestere de 14% a profitului net in cel de-al treilea trimestru, o crestere a cotei de piata, compensand astfel vanzarile scazute din Anglia si o incetinire a cresterii in Franta.
Grupul care opereaza sub sigla B&Q in Marea Britanie, Castorama si Brico Depot in Franta, a afisat un profit de 273 milioane de lire in trimestrul trei, scrie La Tribune.
Estimarile privind profiturile lantului de magazine se ridicau la 263 milioane de lire, compania depasind prognoza cu circa 10 milioane de lire.
Totodata, aceasta crestere este mai lenta decat cea inregistrata in prima jumatate a anului, cand vanzarile au crescut cu 18%.
Kingfisher este o companie cu 900 de magazine, aflate in 8 tari iar incetinirea cresterii se datoreaza politicii de rentabilitate de pe numeroase piete care au inceput sa achizitioneze produse din tari mai ieftine, precum China.