Casa de lux Hermes a stabilit un nou record de vanzari in 2011 la 2,84 de miliarde de euro, potrivit reprezentantilor companiei.
Hermes si-a depasit cresterea anuala a vanzarilor cu 15-16%, potrivit CPP Luxury.
Vanzarile au fost conduse in top de catre publicul din America si Asia, unde au fost deschise sase noi sucursale anul trecut, dintre care unul a atras o atentie considerabila in India (Bombay).
Hermes a avut avantajul unei activitati sustinute in cel de-al patrulea trimestru, cand vanzarile au crescut cu 15,8%, ceea ce confirma starea de "sanatate" a industriei de lux.
In ciuda tsunami-ului, cifra de afaceri din Japonia, prima piata Hermes din ultimele doua decenii, s-a stabilizat.
Cresterea a fost puternica in special in randul diviziei de imbracaminte si accesorii, unde s-a inregistrat o crestere de 30%. Nici divizia de bijuterii a companiei nu a mers prost anul trecut, aceasta inregistrand o crestere de 27%. Hermes isi va publica rezultatele anuale finale pe 22 martie.
In 2012, brandul planuieste noi investitii si deschiderea sau renovarea a 15 magazine.