Pepsi vs. Coca-Cola: Cine castiga lupta in trimestrul al treilea

Miercuri, 17 Octombrie 2012, ora 18:02
3109 citiri
Pepsi vs. Coca-Cola: Cine castiga lupta in trimestrul al treilea

Pepsi pierde o lupta in favoarea Coca-Cola. In timp ce Pepsi a raportat o scadere a profitului cu 5 procente, Coca-Cola a anuntat castiguri mai mari cu 3,9% in al treilea trimestru din acest an.

Cel mai mare producator de snack-uri din lume, PepsiCo a raportat o scadere a profitului de la 2 miliarde de dolari anul trecut la 1,9 miliarde de dolari potrivit Bloomberg, citat de Newsin.

Rezultatul PepsiCo a depasit insa asteptarile analistilor, sustinut de cresteri de pret si avansul volmului vanzarilor.

Veniturile au avut un declin de 5%, la 16,65 miliarde de dolari.

Castigul pe actiune a fost de 1,2 dolari, in timp ce analistii estimau un profit pe titlu de 1,16 dolari, la venituri usor sub 17 miliarde de dolari.

Directorul general al PepsiCo, Indra Nooyi, a suplimentat cheltuielile de marketing incepand din februarie, cu scopul de a creste vanzarile de bauturi racoritoare in America de Nord si America de Sud, dar si pentru a majora profitul diviziei de snack-uri.

Coca-Cola isi sporeste profitul, pe fondul cresterii vanzarilor in Europa

PepsiCo ocupa pozitia a doua la nivel global pe piata bauturilor racoritoare, dupa Coca-Cola.

Coca-Cola a raportat, marti, profit in crestere cu 4% pentru trimestrul al treilea, la 2,3 miliarde de dolari, in linie cu estimarile analistilor.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Google oferă acces gratuit la unele dintre cele mai avansate instrumente de editare foto
Google oferă acces gratuit la unele dintre cele mai avansate instrumente de editare foto
Google a anunțat că va oferi acces gratuit la unele dintre cele mai avansate instrumente de editare foto din Google Photos, care anterior erau disponibile doar contra cost. Începând cu luna...
A fost inventat softul care ghicește dacă un angajat e gata să-și dea demisia. Cum ar putea utiliza patronii rezultatele
A fost inventat softul care ghicește dacă un angajat e gata să-și dea demisia. Cum ar putea utiliza patronii rezultatele
Patronii îngrijoraţi de fluctuaţia angajaţilor sau care îşi pun întrebări despre perioada de timp în care o persoană recrutată va rămâne la noul ei loc de muncă ar putea conta, în...
#profit pepsi, #cifra de afaceri Pepsi, #razboi Pepsi Coca Cola , #Profit