Pepsi pierde o lupta in favoarea Coca-Cola. In timp ce Pepsi a raportat o scadere a profitului cu 5 procente, Coca-Cola a anuntat castiguri mai mari cu 3,9% in al treilea trimestru din acest an.
Cel mai mare producator de snack-uri din lume, PepsiCo a raportat o scadere a profitului de la 2 miliarde de dolari anul trecut la 1,9 miliarde de dolari potrivit Bloomberg, citat de Newsin.
Rezultatul PepsiCo a depasit insa asteptarile analistilor, sustinut de cresteri de pret si avansul volmului vanzarilor.
Veniturile au avut un declin de 5%, la 16,65 miliarde de dolari.
Castigul pe actiune a fost de 1,2 dolari, in timp ce analistii estimau un profit pe titlu de 1,16 dolari, la venituri usor sub 17 miliarde de dolari.
Directorul general al PepsiCo, Indra Nooyi, a suplimentat cheltuielile de marketing incepand din februarie, cu scopul de a creste vanzarile de bauturi racoritoare in America de Nord si America de Sud, dar si pentru a majora profitul diviziei de snack-uri.
Coca-Cola isi sporeste profitul, pe fondul cresterii vanzarilor in Europa
PepsiCo ocupa pozitia a doua la nivel global pe piata bauturilor racoritoare, dupa Coca-Cola.
Coca-Cola a raportat, marti, profit in crestere cu 4% pentru trimestrul al treilea, la 2,3 miliarde de dolari, in linie cu estimarile analistilor.