Profitul Henkel a fost de 1,8 miliarde de euro in 2011, cu 7,8% mai mare decat in anul precedent, iar vanzarile au crescut la 15,6 miliarde euro, cu 3,4% mai mult decat in 2010.
"Anul 2011 a fost inca un an foarte bun pentru Henkel. In pofida contextului economic volatil, ne-am atins obiectivele ambitioase si chiar le-am depasit in mod semnificativ. Vanzarile si profitul au atins un nivel record. Un aport decisiv la extraordinara performanta l-a avut extinderea pozitiei companiei pe pietele emergente, acolo unde am inregistrat din nou cresteri de ordinul a doua cifre.
Am inregistrat progrese remarcabile in 2011, punand bazele succesului viitor al companiei Henkel. Aceste motive ne fac sa fim increzatori ca ne vom atinge obiectivele pentru anul 2012, pe care ni le-am fixat in anul 2008", a declarat presedintele grupului Henkel, Kasper Rorsted.
Vanzarile din Europa de Est au fost mai mari cu 6,2%, la 2,8 miliarde euro. Cresterea organica a vanzarilor din aceasta regiune a fost de 10,3%, generata in principal de performantele din Turcia si Rusia.
Vanzarile de pe pietele emergente, respectiv Europa de Est, Africa/Orientul Mijlociu, America Latina si Asia, fara Japonia, au crescut cu 6,2% pana la 6,5 miliarde euro. Cresterea organica a fost de 10,8%, sustinuta de rezultatele diviziilor Adezivi Tehnologii si Produse Cosmetice sau de toaleta.
Contributia pietelor emergente la vanzarile Henkel au crescut de la 41 la 42%.
In anul fiscal 2012, Henkel Group se asteapta la o crestere a vanzarilor intre 3% si 5%.
Henkel estimeaza ca vanzarile diviziilor de bunuri de consum vor pastra tendinta pozitiva din ultimul timp, cu o usoara crestere, in timp ce pentru divizia Adezivi Tehnologii, grupul preconizeaza o performanta si mai buna.