Grupul suedez Oriflame a inregistrat un profit net ajustat de 31,5 milioane de euro in primul trimestru din acest an, in scadere cu 15% fata de aceeasi perioada din 2010, potrivit datelor prezentate de grup si preluate de NewsIn.
De asemenea, vanzarile totale ale Oriflame au crescut in primele trei luni ale anului cu 10%, de la 361,9 milioane euro in trimestrul I al anului trecut, la 396,8 milioane euro in primele trei luni ale acestui an.Directorul general executiv al grupului Oriflame, Magnus Brännström, a declarat ca rezultatele din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) au fost determinate de cresterea puternica inregistrata pe pietele din Romania si Turcia, "ambele avand o pondere importanta in cadrul grupului si care isi continua cresterea profitabilitatii pe masura cresterii vanzarilor".
Oriflame International are vanzari anuale de peste 1,3 miliarde euro, circa 3,3 milioane consultanti independenti si 7.500 de angajati.
Oriflame are activitati in peste 60 de tari de pe glob, iar in 13 dintre acestea este prezenta prin francize.
De asemenea, compania are sase fabrici, in Suedia, Polonia, China (doua fabrici), Rusia si India.
Portofoliul companiei cuprinde 950 de produse anual.
Incepand din martie 2004, Oriflame este listata la bursa din Stockholm, Nasdaq OMX Exchange.
Compania Oriflame, subsidiara locala a companiei suedeze de produse cosmetice cu vanzare directa, este prezenta de 15 ani pe piata romaneasca.
Compania comercializeaza sase categorii principale de produse: pentru ingrijirea pielii, parfumuri, produse de machiaj, produse de ingrijire corporala, accesorii si Wellness.
Oriflame Romania are o cota de piata de 5% din piata de cosmetice.
Infiintata in 1995, compania are in prezent 125 de angajati si peste 58.000 clienti directi si consultanti.
Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat in 2009 la aproximativ 20 milioane euro, iar pentru 2010 reprezentantii Oriflame estimau o crestere usoara a afacerilor din Romania.