Ambalajul face diferenta. Cum sa-ti sporesti vanzarile

Marti, 02 Decembrie 2014, ora 12:18
2051 citiri
Ambalajul face diferenta. Cum sa-ti sporesti vanzarile
Foto: Master Card

Comerciantii care doresc sa-si mareasca veniturile in 2015 ar trebui sa-si extinda optiunile de personalizare puse la dispozitia consumatorilor - permitandu-le acestora sa ofere daruri cu o nota distinctiva, in special in perioadele in care se fac multe cadouri.

Asta arata un studiu comandat de MasterCard despre obiceiurile consumatorilor privind cheltuielile de Sarbatori, din care aflam ca oamenii prefera sa ofere si sa primeasca din partea celor dragi cadouri personalizate (46%) si cadouri cu o semnificatie personala (44%).

Studiul, realizat la nivel european pe un esantion de peste 15.000 de consumatori din 17 tari, evidentiaza perceptiile asupra obiceiului de a oferi cadouri intre un climat de consumerism si presiunea cauzata de lipsa timpului. Rezultatele pot reflecta si presiunile economice continue din Europa, pe care oamenii le resimt direct si personal.

Studiul subliniaza faptul ca, in aceasta perioada, grija conteaza cel mai mult pentru consumatori: a intelege ceea ce oamenii isi doresc cu adevarat (87%) si a fi inspirat (86%) se afla in topul prioritatilor atunci cand vine vorba de a oferi cadouri.

"Avand in vedere ca personalizarea cadourilor si inspiratia sunt tendinte clar reliefate de studiu, consideram ca aceste informatii vor fi utile pentru comercianti, in eforturile lor de maximizare a oportunitatilor pentru 2015. MasterCard a urmarit intotdeauna sa furnizeze comerciantilor din toata lumea idei si solutii care sa le asigure cresterea si dezvoltarea.

Cu ajutorul acestui studiu si al altor informatii, precum cele din The Digital Sharing and Trust Study care arata ce urmaresc consumatorii in mediul online, din SpendingPulse, care monitorizeaza vanzarile pe diferite piete si din Global Destination Cities Index, MasterCard sustine comerciantii in planificarea actiunilor lor viitoare", a spus Javier Perez, Presedintele MasterCard Europe.

Rezultatele au aratat ca varsta conteaza in obiceiul europenilor de a oferi cadouri. Consumatorii cu varsta de 55 de ani si peste (55%) sunt de peste doua ori mai inclinati decat cei din categoria de varsta 18-34 de ani (7%) sa ofere cadouri in bani. Totusi, cei cu varsta de 55 de ani si peste sunt aproape la fel de grijulii la alegerea cadoului pentru cineva drag (23%) ca cei din categoria de varsta 18-34 de ani (26%).

Studiul mai contine observatii despre modul in care atitudinea consumatorilor variaza dintr-o tara in alta a Europei. Cele mai importante descoperiri sunt urmatoarele:

Aproape doi din trei europeni (66%) platesc cu cardul atunci cand fac cumparaturi in magazin

In acelasi timp, aproape 90% dintre consumatorii suedezi si francezi platesc cu cardul in magazine

Atunci cand fac cumparaturi online, consumatorii prefera sa foloseasca cardul de credit (39%) sau cardul de debit (25%)

Grecii (60%) amana cel mai mult cumpararea cadourilor, asteptand pana in ultima saptamana pentru a incepe cumparaturile de Sarbatori

Marea Britanie este pe primul loc la planificarea din timp, 40% dintre britanici incepand cumparaturile cu o luna inainte.

Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Echipa AICitizens de la Colegiul Național „Alexandru Ioan Cuza” din Focșani, Vrancea, a obținut titlul de campioană mondială la Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge, care...
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat recent un nou încărcător, EP-T5020 50W Super Fast Charging Adapter, care se alătură seriei de accesorii de încărcare rapidă ale companiei, însă nu este inclus în...
#vanzari 2015, #cum vinzi cadouri, #importanta ambalaj cadouri, #studiu Master Card vanzari cadouri , #Retail