Branduri de retail construite exclusiv online

Vineri, 17 Martie 2006, ora 03:04
2019 citiri

De ma bine de 3 ani ne chinuim sa educam si sa facem marketerii si agentiile de publicitate sa inteleaga ce inseamna cumunicarea online si cat de puternica si eficienta este.Tocmai pentru a intelege mai bine, ma gandesc sa dau doua exemple de branduri construite exclusiv online, care au devenit afaceri in adevaratul sens al cuvantului si care sunt convins, vor ameninta solid si zona de afaceri traditionala.

* Videomax.ro

- Cand am pornit

Unul din obiectivele pe care le-am avut atunci cand am pornit Unul din obiectivele pe care le-am avut atunci cand am pornit Videomax, a fost cel de a demonstra advertiserilor ca internetul este un canal de comunicare valoros, nu este in nici un caz o A"Groapa de gunoiA", cum afirma un ilustru jurnalist roman si nu este nici un canal adresat doar tinerilor cu varste cuprinse intre 15-18 ani.

- Astazi

Videomax este prezent in 6 orase, din care 4 in franciza, mai suntem in discutii cu inca 5 reprezentati.

- In viitor

Inca de anul asta ne propunem sa ajungem la 20 de francize. Speram ca in anii urmatori sa existe o franciza Videomax.ro in orice oras din Romania.

- Este Videomax.ro un brand?

Numarul de cereri de franciza si dealurile deja semnate ma determina sa cred ca Videomax este deja un nume de referinta pe piata de inchirieri DVD. Atentie, in toata tara si nu doar in Bucuresti. Avem peste 150 de cereri de franciza in mai toate orasele din tara si culmea, nu am facut niciodata o campanie pentru asta. Toate cererile sunt venite via linkul din footer de pe siteul Videomax.ro

* Emag.ro

- Cand au pornit

Il cunosc pe unul din cei doi actionari care au pornit proiectul emag.ro. Au crezut in internet inca de la inceput si desi au testat mai multe proiecte, la un moment dat au focalizat doar pe un singur proiect, Emag.ro.

- Astazi

Am fost extrem de placut surpins sa aflu ca cifra lor de afaceri este de aproape 13 milioane $ /an.

- In viitor

Sunt convis ca in 2-3 ani se vor lupta de la egal la egal cu cei 3 mari retaileri de electronice. Va asigur de asta, pentru ca desi toti cei trei retaileri afirma ca au planuri mari pe internet, de fapt nu au nici o viziune asupra viitorului, se pastreaza inca la nivel declarativ.

- Este Emag.ro un brand?

Din ce in ce mai multi prieteni cu care vorbesc afirma ca isi fac cumparaturile IT atat personale cat si pentru firma exclusiv online via Emag.ro. Noi la Vodanet cumparam produse IT doar de la Emag, de la laptopuri pana la servere. Un alt motiv il reprezinta si numarul de vizitatori ai siteului (65-70k pe saptamana cf. trafic.ro).

Nu as vrea sa discutam neaparat de cele doua branduri, ci despre valoarea internetului, despre modul in care ne-a schimbat deja viata si comportamentul cumpratorilor. As vrea, deasemenea, sa aflu daca sunteti de acord ca se vor creea branduri online mai valoaroase chiar decat cele create exclusiv offline.

Parerile voastre le puteti exprima in Vlad Stan Blog

Vlad Stan, General Manager Vodanet Media

Bugetarii din Capitală care vor avea salarii mai mari. Majorări prioritare pentru cei fără studii superioare
Bugetarii din Capitală care vor avea salarii mai mari. Majorări prioritare pentru cei fără studii superioare
Consiliul General al Capitalei a aprobat vineri majorarea salariilor de bază pentru funcţiile din cadrul aparatului de specialitate al primarului general şi din cadrul serviciilor şi...
BNR și-a dat avizul pentru a fi apărătoarea consumatorilor în relația cu băncile, Sindicat: „Măsura va duce la scăderea protecției consumatorilor”
BNR și-a dat avizul pentru a fi apărătoarea consumatorilor în relația cu băncile, Sindicat: „Măsura va duce la scăderea protecției consumatorilor”
Banca Națională a României (BNR) și-a dat avizul vineri, 29 martie, pentru o propunere legislativă care ar muta în sarcina băncii centrale protecția consumatorilor în relația cu...