Dupa cinci ani in care jucatorii din piata au luptat, au supravietuit si au inovat, trebuie acum sa-si regandeasca strategiile. "Rethink Retail" este si tema celei de-a 14-a editii a Conferintei Progresiv, dedicata sectorului de retail si FMCG, care se va desfasura in perioada 12-14 martie, la Sinaia.
Editia din acest an se bucura de prezenta a trei speakeri de renume international: Josephine Green, Jean-Jacques Vandenheede si Tim Eales.
Josephine Green - speaker si vizionar in domeniul marketingului si al consultantei de business. Ea demonstreaza necesitatea reala de a adopta complexitatea in toate formele ei, prin noi modele de organizare, modele culturale si de conducere, si de a distribui creativitatea si capacitatea in intregul sistem.
Jean-Jacques Vandenheede - Retail insights Director Europe, Nielsen
Dupa 38 de ani in cadrul Nielsen, Jean-Jacques Vandenheede este inca pasionat si curios sa descopere noi unghiuri si perspective pentru acest cameleon fascinant numit consumator. El va sustine o prezentare pe tema "A Glimpse into the Future: Innovations in European Markets and Change Drivers"
Tim Eales - Director of Strategic Insight, IRI United Kingdom
Tim Eales, un veteran al cercetarii de piata cu aproape 40 de ani de experienta, este Director of Strategic Insight la IRI Marea Britanie. El este responsabil pentru a tine pasul cu evolutiile din piata FMCG. In cadrul evenimentului el va sustine prezentarea cu tema "From Crisis to Control : Trade Promotion Levels across Europe"
Printre speakerii confirmati se mai numara:
Conferinta Progresiv reuneste anual peste 300 de manageri din retail, distributie, companii furnizoare de bunuri de larg consum si servicii pentru comert si alte sectoare conexe.
Sub indemnul editiei 2014 Rethink Retail, Conferinta Progresiv vine anul acesta cu propriile noutati: o noua identitate vizuala si o aplicatie de networking pentru dispozitive mobile.
Inscrierile au inceput deja si se pot face pe site-ul www.conferintaprogresiv.ro.