Cum vor retailerii sa-si creasca vanzarile pe seama copiilor de 1 Iunie

Joi, 30 Mai 2013, ora 08:14
7695 citiri
Cum vor retailerii sa-si creasca vanzarile pe seama copiilor de 1 Iunie

1 Iunie, Ziua Internationala a Copilului, a fost speculata de marile lanturi de retail din Romania, care se bat in oferte speciale, lansate cu aceasta ocazie. Kaufland, Lidl si Profi au conceput campanii "jucause", cu scopul oficial de a-i "face fericiti pe parinti" si neoficial pentru a-si rotunji profiturile.

Desene recompensate cu dulciuri, la Penny

Penny Market, detinut de compania Rewe, cea care mai are pe piata locala si magazinele XXL Mega Discount a pregatit o "campanie dulce". In schimbul fiecarui desen al micutilor adus de parinti in magazin vor primi o surpriza dulce, mentioneaza afisele promotionale, de la intrarea in unitatile comerciale.

Anul trecut, reteaua Penny Market a inregistrat o cifra de afaceri de aproape doua miliarde de lei, ceea ce a adus companiei o crestere de 10,53% fata de anul precedent. Pentru 2013, compania estimeaza o crestere a afacerilor de peste 10%, pana la circa 2,25 miliarde de lei.

Ziua Copilului aduce reduceri la jucarii in Kaufland

In magazinele Kaufland, pana pe 2 iunie, exista doua oferte distincte: Ziua Copilului si Vive la France. Jucariile vor fi reduse cu 25%, dar si anumite produse din catalog vor avea un pret mai mic cu pana la 30%, fara niciun fel de legatura cu data de 1 Iunie, in conditiile in care reprezentantii conducerii magazinului au ales sa serbeze si Franta. Spre exemplu, mai multe sortimente de paine frantuzeasca, de branzeturi si o selectie de vinuri din podgoriile franceze vor fi la reducere.

Kaufland a obtinut in 2011 afaceri de 1,31 miliarde de euro, cu aproximativ 18% mai mari decat anul anterior si cu peste 50% mai mari decat in 2009. Kaufland este pe primul loc in topul magazinelor din Romania, din punct de vedere al cifrei de afaceri.

La Lidl, micutii primesc tot ce vor

Teoretic, cei de la Lidl sunt cei mai curajosi, tinand cont de faptul ca tema campaniei aleasa pentru 1 iunie spune ca " De ziua Copilului, la LIdl copii primesc tot ce isi doresc....daca sunt lasati singuri in magazin" Ramane de vazut daca acest lucru se va intampla si in realitate. In afara de tema propusa, jucariile, hainele, accesoriile pentru bebelusi, dar si dulciurile vor fi mai ieftine, pana duminica, 2 iunie.

Lidl a debutat oficial pe piata romaneasca pe 20 iunie 2011, prin rebranduirea celor 107 magazine achizitionate de la Plus, in 2010, iar in noiembrie 2011 ajungea numarul 1 pe piata de discount din punct de vedere al marimii retelei, detronand liderul de pana atunci, lantul Penny. Anul trecut, Lidl Romania a avut o cifra de afaceri de 1,45 miliarde de lei.

Mega Image pastreaza tacerea

Mega Image, cel mai mare lant de supermarketuri din Romania, cu o retea ce peste 200 de magazine (in orase precum Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste) si cu o cifra de afaceri de 288 de milioane de euro anul trecut, ar putea miza, la fel ca anul trecut, pe reducerile la dulciuri de Ziua Copilului. Ciocolata, cutiile de bomboane si toate "zaharicalele" ar putea fi mai ieftine cu pana la 30%. Retailerul nu a anuntat, momentan, nicio campanie dedicata zilei de 1 Iunie.

Mega Image a realizat in 2011 o cifra de afaceri de 288,6 milioane de euro (in crestere de la 209,8 mil. euro inregistrati in 2010) si un profit de peste 3 milioane de euro (in crestere de la 0,5 mil. euro in 2010).

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Contradicțiile pieței de energie nucleară din România. Ministerul Energiei, într-un „du-te vino” față de reactoarele modulare mici de la Doicești
Contradicțiile pieței de energie nucleară din România. Ministerul Energiei, într-un „du-te vino” față de reactoarele modulare mici de la Doicești
Ministerul Energiei a transmis recent că susține proiectul reactoarelor modulare mici în România, ca parte a strategiei de dezvoltare și consolidare energetică a țării. Pe 17 aprilie...
The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
The Boring Phone: dispozitivul destinat să combată dependența de smartphone-uri
HMD a anunțat lansarea unui nou model de telefon: The Boring Phone. Produsul va fi prezentat în cadrul unui eveniment la Milan Design Week, pe data de 18 aprilie. Telefonul face parte dintr-o...
#oferte jucarii 1 Iunie, #Ziua Copilului 1 Iunie, #oferte speciale magazine jucarii , #Retail