Kaufland isi consolideaza locul 3 in topul hipermaketurilor si deschide patru noi unitati

Vineri, 06 Septembrie 2013, ora 11:58
6810 citiri
Kaufland isi consolideaza locul 3 in topul hipermaketurilor si deschide patru noi unitati
Retailerii investesc in extinderea lanturilor de magazine

Jucatorii din piata de retail isi maresc numarul de magazine din lanturile proprii, prin investitii, francize sau prin parteneriate, mai multi competitori din acest segment anuntand noi investitii in planurile de extindere.

Retailerul german Kaufland a investit in Romania peste un miliard de euro, primul magazin din Romania fiind deschis in 2005, iar in prezent, compania are in plan extinderea retelei de hypermarketurui in acest an pana la 90 de magazine.

In Bucuresti, Kaufland are patru magazine, urmand sa deschida doua noi locatii pana la sfarsitul anului, unul in cartierul Pantelimon, celalalt pe Valea Cascadelor, in cartierul Militari.

Constructia magazinul Kaufland din Pantelimon va fi finalizata pe 15 noiembrie

De asemenea, Kaufland mai are in lucru alte doua magazine, in cartierul Drumul Taberei, pe Valea Oltului, si in Bucurestii Noi, dar data exacta a deschiderii nu este stabilita, depinzand de gradul de avansare a lucrarilor in perioada iernii.

Un magazin Kaufland din Bucurest are peste 150 de angajati

Extinderea retelei de magazine creaza si noi locuri de munca, intr-un magazin Kaufland Bucuresti fiind angajate peste 150 de persoane.

In prezent, Kaufland Romania are peste 12.000 de angajati in la sediul central, in magazinele din tara si in cele doua centre logistice din Ploiesti si Turda.

Cat investeste Kaufland intr-un magazin

Valoarea investitiilor intr-un magazin din capitala variaza intre noua si 12 milioane de euro, in functie de terenul achizitionat. Totusi, acest nivel poate fi depasit, in functie de zona in care este achizitionat terenul. Conform companiei, terenurile pe care se construiesc magazinele nu sunt inchiriate, ci cumparate.

Compania germana se arata interesata de noi achizitii de terenuri, atat construite, cat si necosntruite, cu suprafete de vanzare incepand de la 2.000 de metri patrati, si cu o suprafata totala de 8.000 de metri patrati. Localitatile vizate de planul de extindere al Kaufland sunt cele cu cel putin 30.000 de locuitori si cu o arie de acoperire de minim 60.000 locuitori.

Lanturile de magazine de retail, in plina extindere

Toti jucatorii de pe sergmentul de retail au in plan extinderea prezentei in Romania, fiecare dintre acestia anuntand deschiderea de noi magazine.

Lantul de magazine Profi va ajunge la 200 de unitati in acest an

Astfel, la sfarsitul lunii august, Profi avea 173 de magazine, in fiecare investitia ridicandu-se la cateva sute de mii de euro. Pana la sfarsitul anului, Profi are in plan sa ajunga la aproape 200 de magazine in tara, fata de 149, la sfarsitul anului 2012. Procesul de extindere al retelei Profi va continua si in anii urmatori, cand reteaua va ajunge la 300 de unitati.

De asemenea, Mega Image a deschis in luna august noua noi magazine, reteaua numarand, in prezent, 247 de magazine Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Pitesti, Brasov, Targoviste si alte orase, sub marcile Mega Image (148) si Shop&Go (99).

Se exinde si Carrefour

Si Carrefour Romania a extins reteaua de magazine de proximitate Express cu trei unitati in franciza, dintre care doua in Bucuresti, prin colaborarea cu Traditional Ecologic, si una in Brasov, in parteneriat cu RostCom.

Carrefour are trei noi magazine in reteaua Expres

Magazinele din Bucuresti, Express Unirii si Express Chisinau, au suprafete de 53 de metri patrati si respectiv 36 de metri patrati, iar cea din Brasov, Express RostCom Mircea cel Batran, are 101 metri patrati.

Numarul de unitati in acest format se ridica la 35, dintre care trei sunt operate in sistem integrat si 32 in franciza.

De asemenea, Carrefour a incheiat doua noi parteneriate in aceasta vara, cu Rost Com Brasov si Traditional Ecologic din Bucuresti-Ilfov, care detin, impreuna, 20 de unitati, acestea urmand sa fie integrate de retailerul francez si operate in regim de franciza sub brandul Express.

Grupul francez Carrefour are in Romania 129 de magazine, operate in patru formate, respectiv 24 de hipermarketuri, 69 de supermarketuri Market, 35 de magazine de proximitate Express si un magazin online.

Vanzarile Carrefour s-au ridicat aunul trecut la, in Romania, la 986 milioane euro, fara TVA, cu 3% mai mari fata de valoarea din 2011.

Carrefour va continua extinderea lantului de hipermarketuri, pana la finalul anului urmand sa mai deschida unul in Galati.

Lanturile de magazine vor depasi 1.000 de unitati, in 2013

Cei mai importanti concurenti de pe aceasta piata sunt Mega Image, Profi, Carrefour, Penny Market, Lidl, Kaufland si Billa, toti avand in plan deschiderea de noi magazine, numarul total de supermarketuri si hipermarketuri urmand sa depaseasca cota de 1.000 de unitati.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Microsoft renunță la aplicația Teams în suita Office. Care este motivul
Microsoft renunță la aplicația Teams în suita Office. Care este motivul
Microsoft a anunțat recent că va separa aplicația Teams de suita Microsoft 365, decizie luată pentru a evita complicatiile legale și pentru a oferi claritate clienților, conform...
Pierderile financiare uriașe pe care le suportă România pentru că nu face parte din Schengen terestru. „Trebuia să aderăm la 10 ani după intrarea în UE”
Pierderile financiare uriașe pe care le suportă România pentru că nu face parte din Schengen terestru. „Trebuia să aderăm la 10 ani după intrarea în UE”
După eliminarea controalelor vamale aeriene și maritime cu Spațiul Schengen pentru România, la 31 martie 2024, a revenit în discuție subiectul pierderilor enorme suferite de transportatori,...
#retail Kaufland, #magazin Profi, #carrefour magazine, #mega image , #Retail