Retailerul german de bricolaj Praktiker va investi in extinderea gamei de articole vandute sub marca proprie si va incepe sa comercializeze produse pe Internet, ca parte a unui program prin care vizeaza imbunatatirea profitabilitatii, transmite Reuters, citat de Mediafax.
Praktiker intentioneaza sa majoreze ponderea vanzarilor de produse proprii in cifra de afaceri totala de la 26% in prezent la 40% pana in 2013.
Compania a anuntat, de asemenea, ca va deschide curand un magazin de vanzari online in Germania.
Afacerile retailerului, care are aproximativ 440 de magazine in zece state, au fost afectate anul trecut, printre altele, de scaderea cererii in Romania si Grecia, din cauza masurilor de austeritate introduse in aceste state.
Vanzarile au scazut si pe piata germana, in conditiile in care compania a lansat mai putine campanii de reduceri de preturi in incercarea de a imbunatati competitivitatea.
Programul mentioneaza ca "politici de genul 20% reducere pentru orice" sunt de domeniul istoriei.
In Romania, Praktiker a avut in primele noua luni din 2010 vanzari de 153,6 milioane euro, in scadere cu 18%.