7 din 10 romani raman fideli brandului care a gresit fata de ei - studiu

Vineri, 15 Septembrie 2017, ora 13:40
1220 citiri
7 din 10 romani raman fideli brandului care a gresit fata de ei - studiu
Foto: Arhiva Pixabay

Sapte din zece romani sunt deschisi sa cumpere, in continuare, produsele companiilor care gresesc fata de ei, atat timp cat acestea incearca sa-si repare greseala. 19% dintre consumatori considera ca brandurile din Romania sunt sincere, arata rezultatele unui studiu de specialitate, dat joi publicitatii.

Cinci din zece consumatori sunt de parere ca o companie se poate revansa fata de ei daca isi cere scuze si ii surprinde cu ceva placut, arata studiul iSense Solutions. Totodata, cred cei intervievati, alte modalitati prin care brandurile isi pot repara greseala fata de clientii lor sunt fie sa raspunda prompt (30%), fie sa isi ceara pur si simplu scuze (14%).

La nivel general, insa, din punct de vedere al onestitatii, doar 19% dintre consumatori considera ca brandurile din Romania sunt sincere.

In acelasi context al reactiei fata de o serie de atitudini, 90% dintre cei chestionati prefera persoanele care au anumite defecte pe care le recunosc, in detrimentul celor perfecte sau care sunt in cautarea perfectiunii.

In ceea ce priveste persoanele publice, sapte din zece respondenti sunt de parere ca acestea nu ar trebui sa incerce sa para perfecte, ci sa arate realitatea exact asa cum este.

In schimb, trei din zece respondenti considera ca persoanele publice trebuie sa promoveze partea lor buna, pentru a fi exemple de urmat.

Studiul a fost realizat online de compania iSense Solutions pe un esantion de 1.051 de respondenti din mediul urban, membri ai Panelului ResearchRomania.ro.

Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta cuprinsa intre 16 si 65 de ani din mediul urban din Romania, iar marja de eroare este de +/-3,02% la un nivel de incredere de 95%.

Citeste si Studiu UE: articolele contrafacute, benefice pentru consumatori ...citeste mai departe despre "7 din 10 romani raman fideli brandului care a gresit fata de ei - studiu" pe Ziare.com

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Avertisment al experților. Se va declanșa criza mondială, Armageddonul financiar: Cine o provoacă
Avertisment al experților. Se va declanșa criza mondială, Armageddonul financiar: Cine o provoacă
Lumea este astăzi un loc mai periculos decât în orice etapă de după Războiul Rece, totuși piețele sunt o imagine a unei nepreocupări nesuficiente, care se limitează la automulțumire, cu...
Contradicțiile pieței de energie nucleară din România. Ministerul Energiei, într-un „du-te vino” față de reactoarele modulare mici de la Doicești
Contradicțiile pieței de energie nucleară din România. Ministerul Energiei, într-un „du-te vino” față de reactoarele modulare mici de la Doicești
Ministerul Energiei a transmis recent că susține proiectul reactoarelor modulare mici în România, ca parte a strategiei de dezvoltare și consolidare energetică a țării. Pe 17 aprilie...
#consumatori romani fideli brand, #consumatori romani loiali brand, #consumatori Romania caracterirstici studiu, #branduri fidelizare clienti , #Stiri Companii