Afacerile Hornbach sunt in crestere, sustinute si de vremea buna

Marti, 25 Martie 2014, ora 15:35
1337 citiri
Afacerile Hornbach sunt in crestere, sustinute si de vremea buna

Grupul Hornbach a inregistrat in anul financiar 2013/2014 o crestere a cifrei de afaceri cu 4,3 %, la 3,369 milioane euro, dupa o crestere puternica in trimestrul patru.

Divizia Hornbach-Baumarkt-AG, care administreaza 142 de magazine de bricolaj in noua tari din Europa, si-a imbunatatit cifra de afaceri cu 4,4 procente, ajungand la 3,152 miliarde euro.

Dupa rezultatele mai slabe din primul trimestru, cauzate de conditiile meteorologice nefavorabile, Hornbach a reusit sa majoreze semnificativ ritmul de crestere comparativ cu anul precedent.

Cresterea cifrei de afaceri din decursul anului financiar 2013/2014, care s-a incheiat pe 28 februarie este atribuita, in principal, celor 92 magazine de bricolaj Hornbach din Germania.

Germania: Crestere semnificativa comparativ cu tendinta pietei

"Dupa socul din primavara, aceasta este o reusita foarte puternica in Germania", a declarat Albrecht Hornbach, presedintele Consiliului de administratie al Hornbach Holding AG.

"In anul precedent am avut o crestere semnificativa comparativ cu tendinta negativa a pietei si ne-am distantat mai mult fata de segmentul de piata din punct de vedere al cifrei de afaceri raportata la suprafata, ajungand de la 1,5 puncte procentuale la aproximativ 5 puncte procentuale", a mai adaugat acesta.

Evolutia a fost sustinuta, printre altele, si de intrarea in insolventa a firmelor Praktiker si Max-Bahr, incepand din vara anului 2013, ale caror cote de piata au fost redistribuite concurentei.

Pe langa acestea, magazinele de bricolaj au fost avantajate si de vremea buna. Astfel, in ultimul trimestru al anului fiscal, nu a existat pauza de iarna pentru proiectele de constructie si renovare.

In restul Europei: succes in procesul de recuperare a deficitului

Comparativ cu anul precedent, dinamica cifrei de afaceri a crescut simtitor si in restul Europei. In cele opt tari din afara Germaniei, cifra de afaceri pentru segmentul magazinelor de bricolaj (DIY) a crescut, cu 3,5 procente, la 1.325 milioane euro.

Raportat la vanzarile consolidate si la ajustarile cursului valutar, la nivel international, magazinele de bricolaj Hornbach au reusit, dupa douasprezece luni, sa recupereze aproape integral deficitul cauzat in primul trimestru de conditiile meteorologice nefavorabile.

Conform informatiilor oferite de companie, incepand din primavara anului 2013, dorinta de cumparare a consumatorilor a cunoscut o crestere graduala odata cu sfarsitul recesiunii din Europa.

"Cumparatorii sunt din nou dispusi sa aloce mai multi bani pentru constructii si bricolaj", a afirmat A. Hornbach. In acest context, magazinele Hornbach din restul Europei au cunoscut o tendinta ascendenta constanta.

"Numarul tarilor din zona noastra de distributie in care s-a raportat o crestere neta a cifrei de afaceri a crescut comparativ cu anul precedent", a mai spus A. Hornbach.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Dotare obligatorie pentru o categorie de operatori economici. Riscă amenzi de până la 10.000 de lei sau suspendarea activității în caz contrar
Dotare obligatorie pentru o categorie de operatori economici. Riscă amenzi de până la 10.000 de lei sau suspendarea activității în caz contrar
Operatorii economici care nu vor respecta obligaţia de a asigura dotarea automatelor comerciale cu aparate de marcat electronice fiscale (AMEF), în vederea transmiterii datelor fiscale către...
Planuri mari pentru Portul Constanța. Sorin Grindeanu: ”Ne dorim extinderea cooperării cu partenerii din Emiratele Arabe Unite”
Planuri mari pentru Portul Constanța. Sorin Grindeanu: ”Ne dorim extinderea cooperării cu partenerii din Emiratele Arabe Unite”
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, afirmă vineri că mesajul pe care l-a avut în cadrul întrevederii, de la Abu Dhabi, cu cei din conducerea companiei DP World (Dubai Ports) este că ne...
#Afaceri hornbach, #hornbach rezultate , #Stiri Companii