Auchan va analiza intrarea pe comertul online din Romania in 2015 si ar putea testa acest concept din 2016, au declarat vineri reprezentantii retailerului francez.
"Vom studia acest proiect in 2015. Vrem sa profitam de experienta celorlalti colegi pentru a face un test, eventual in 2016. Este o activitate dificila, unde se inregistreaza frecvent pierderi", a declarat intr-o conferinta de presa directorul general al retailerului, Patrick Espasa.
Carrefour a fost primul retailer care si-a deschis magazin online cu produse din toate categoriile FMCG. Lansat oficial la sfarsitul lunii iulie a anului trecut, serviciul este disponibil pentru Bucuresti si localitatile limitrofe, cu livrarea la domiciliu, putand fi comandate peste 10.000 de produse.
In decembrie si Cora, care detine 12 hipermarketuri, s-a extins pe online, lansand conceptul drive, gazduit de magazinul Lujerului. Prin intermediul coradrive.ro, clientii pot sa cumpere produsele online si le ridica ulterior din magazin.
O alta retea de retail care analizeaza intrarea pe comertul online este Mega Image.
Auchan Romania a incheiat in aceasta saptamana procesul de rebranding al celor 20 de magazine real cumparate de la grupul german Metro, odata cu inaugurarea de sambata, 12 aprilie, a hipermarketului din AFI Cotroceni.
In noua sa dimensiune, Auchan Romania are 31 de magazine deschise in 18 orase si alte doua unitati in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, 11.000 de angajati, trei platforme logistice, 70,5 milioane de clienti anual.