Vestea buna este ca, incepand din iunie se reduce TVA-ul la produsele alimentare, la 9%. Vestea rea, care a prins deja contur, este aceea ca unele supermarket-uri au marit preturile, pentru a avea apoi de unde sa le reduca.
Exista perspective ca fermierii, dar si procesatorii sa aiba o productie mai mare, in urma acestei relaxari finanicare? Consumatorii deja sustin ca scaderea preturilor nu s-ar simti in buzunarele lor. Exista perspective, in aceste conditii sa asistam la o crestere adevarata a consumului sau nu?
Raspunsul la aceste intrebari, dar nu numai, il vom afla, joi, 4 iunie, in cadrul mesei rotunde, impreuna cu invitatii si participantii la Expo-Conferinta Internationala Meat&Milk, eveniment care va fi gazduit de Hotel Alpin din Poiana Brasov, sub titlul "Politici de sprijin, retehnologizare - prioritati pentru iesirea din impas".
Cum orice afacere este determinata de volumul vanzarilor, relatia biunivoca dintre retail si furnizori trebuie sa fie conturata si construita de pe pozitii egale, care sa permita ambilor jucatori, accesul la profit. In ce masura poate fi imbunatatit acest parteneriat si cat de puternica este pozitia concurentiala a hipermarketurilor, in raport cu producatorii, toate acestea vor constitui puncte cheie ale dezbaterii.
Pentru mai multe informatii, accesati site-ul www.meat-milk.ro.