Isteria creata in jurul jocului Pokemon Go poate fi folosita de patronii de afaceri pentru a atrage clienti.
Am ajuns intr-o dupa-amiaza intr-un restaurant ca sa ma intalnesc cu niste prieteni. Din vorba-n vorba am ajuns inevitabil la Pokemon. Am deschis aplicatia ca sa le explic cum functioneaza, iar imediat mi-a aparut pe harta o creatura digitala. Am capturat-o ca sa le arat si functia de realitate virtuala integrata in joc.
Am vazut ca in apropiere se mai afla si alti Pokemoni, insa i-am ignorat. Doar nu era sa ma ridic de la masa si sa incep sa-i vanez. Dupa scurta vreme, ni s-a mai alaturat un alt amic, asa ca am reluat povestea. Si - ce sa vezi? - o alta creatura mi-a aparut pe ecran. Deja prinsesem doi Pokemoni stand pe scaun.
Iar atunci mi s-a aprins beculetul: oare proprietarii de afaceri ar putea sa exploateze popularitatea jocului ca sa atraga mai multi clienti? Ar putea sa se promoveze ca un "punct fierbinte" de prins Pokemoni? Si cat de departe s-ar putea ...citeste mai departe despre "Bani de pe urma Pokemon Go: Firmele se pot folosi de popularitatea jocului in favoarea lor" pe Ziare.com