Black Friday: Ce vanzari au avut magazinele online in campania de reduceri

Luni, 25 Noiembrie 2013, ora 15:25
2167 citiri
Black Friday: Ce vanzari au avut magazinele online in campania de reduceri

Dupa ce au fost inregistrate vanzari record cu ocazia campaniei de reducere Black Friday, si valoarea medie a comenzilor romanilor a crescut fata de anul trecut, conform datelor raportate de companiile implicate.

De asemenea, cele mai cautate produse au fost cele din categoria electroIT, multe magazine online anuntand ca televizoarele si laptopurile au fost cele mai cautate in campania de reducere de catre clienti.

evoMag:Valoarea medie a unei comenzi a urcat la 645 de lei

Odata ce Black Friday 2013 a fost intampinat cu mult mai mult interes din partea clientilor in comparatie cu anii trecuti, si valoarea medie a unei comenzi a crescut.

Unul dintre competitori, evoMag, a inregistrat comenzi medii cu peste 17% fata de 2012, respectiv de 645 de lei (145 de euro).

In acelasi timp, vanzarile totale ale evoMAG, in cele trei zile cat a durat aceasta campanie unde a inclus 16.200 de produse, au urcat la 1,6 milioane de euro.

"Reducerile oferite au fost semnificative si au totalizat 615.000 de euro. Pe langa acest aspect, un alt argument important care a determinat cresterea valorii comenzii medii a fost ca am introdus in campanie produse dintr-un segment cu pret mai ridicat, unde am oferit discount-uri pe masura", a spus Minai Patrascu, CEO evoMAG.

El a adaugat ca cele trei zile de vanzari au generat 10,7% din cifra de afaceri, raportandu-se la estimarea pentru acest an, de 15 milioane de euro.

Traficul de pe site inregistrat in cele trei zile de reduceri a fost cu 66% mai mare in comparitie cu cel inregistrat in campania de Black Friday de anul trecut.

evoMAG a primit 415.000 de vizite, interesul cumparatorilor determinand epuizari rapide ale stocurilor. Spre exemplu, in primele trei minute de la startul promotiilor, s-au vandut multifunctionalele si camerele video de 99 de lei, in primele cinci minute s-a epuizat stocul la tabletele de 199 de lei, la camera video GoPro de 999 lei, la aspiratoarele de 99 de lei si la ultabook-urile Toshiba.

"Minutul de aur" a fost inregistrat la ora 00:46, cand pe site erau aproximativ 10.000 de vizitatori unici. Tot in acel minut s-au inregistrat 355 de comenzi. Pana la ora 09:00 se epuizase deja 65% din stocul de produse care a fost insa suplimentat pentru a veni in sprijinul cererii mari.

WatchShop.ro, comenzi de 85.000 euro, Toyz.ro - 20.000 de euro

In aceeasi campanie de reduceri, romanii s-au arata interesati si de ceasuri. WatchShop.ro, magazin online de ceasuri, membru al grupului Evolution, a primit 850 de comenzi, in valoare totala de 85.000 de euro.

In acelasi timp, si jucariile au fost la mare cautare, Toyz.ro a inregistrand peste 320 de tranzactii, in valoare de 20.000 de euro.

Profitshare: magazinele afiliate, 25.000 de comenzi de 15 milioane lei

Cele mai vandute produse in campania Black Friday ale magazinelor afiliate la platforma de marketing Profitshare au fost cele din categoriile electroIT, moda (imbracaminte, incaltaminte, etc.) si carti. Valoarea medie a unei comenzi a fost de 600 de lei.

Cele 34 de magazine online afiliate la Profitshare au inregistrat un nivel record al rezultatelor, din peste 1,3 milioane de click-uri fiind livrate peste 25.000 de comenzi, in valoare de 15 milioane de lei (aproape trei milioane de euro).

Cea mai mare comanda realizata pe 22 noiembrie prin intermediul Profitshare a fost in valoare de 27.499 lei.

Cel.ro, comenzi de trei milioane de euro

La randul lor, cei de la magazinul online Cel.ro au primit in week-end aproape 12.000 de comenzi, care, insumate, se ridica la trei milioane de euro.

Cela mai vandute au fost laptop-urile, cu un volum de aproape 2000 de bucati.

"Din pacate, telefoanele mobile pe care am pariat ca vor fii vedetele acestui eveniment, nu s-au vandut dupa cum ne asteptatm, totalul fiind putin mai mic decat al laptopurilor", au declarat oficialii companiei pentru Business24

Clickshop.ro - cea mai mare comanda, 3.000 de euro

Pentru Clickshop.ro, cele mai vandute categorii de produse au fost electronicele, unde pe prima pozitiei s-au clasat televizoarele, urmata de produsele de ingrijire personala si de IT&C, din ultima categorie, cele mai cautate fiind tabletele. Cea mai mare comanda inregistrata pe acest magazin online a fost de 3.000 de euro.

Clickshop.ro a inregistrat in week-end-ul Black Friday un total de peste 800.000 vizite pe site, ceea ce a determinat o crestere de noua ori a numarului de apeluri in call-center-ul dedicat, unde timpul mediu de asteptare pentru preluarea apelului a fost de 20 de secunde.

eMag, cele mai mari vanzari

Pana in prezent, dintre companiile care au anuntat rezultatele campaniei Black Friday, eMAG a avut cele mai mari vanzari, respectiv 250.000 de produse in valoare totala de 23 milioane de euro.

Pe parcursul campaniei, eMag primit 3,1 milioane de vizite. Cresterea traficului fata de anul trecut a fost sustinuta de zona de mobile, care a generat 450.000 de vizite si 13.000 de comenzi.

Early Black Friday, vanzari de peste un milion de euro pentru QuickMobile

La randul sau, si QuickMobile a avut vanzari peste estimari, campania Early Black Friday, desfasurata pe 22 noiembrie, a adus companiei peste 12.000 de comenzi in valoare de peste 1,25 milioane de euro.

"Anul acesta am observat un interes tot mai crescut al clientilor pentru zona de accesorii pentru telefoane mobile, tablete si laptopuri. Dincolo de aspectul atractiv si unic pe care acestea il confera gadget-urilor, romanii au inteles cat de utila poate fi o husa sau o folie de protectie de calitate. Cel mai bine s-au vandut produsele marca Celly si Cellularline, care acopera o paleta mai larga de nevoi - de la huse si folii de protectie pana la adaptoare si cabluri de date", a spus Tudor Tiboc, CEO QuickMobile.

Pentru 29 noiembrie, QuickMobile a pregatit o noua campanie Black Friday, cu reduceri si mai mari pentru telefoane mobile, tablete si accesorii, de pana la 99%, compania reaprovizinand stocurile.

Libris.ro, peste 10.000 de carti comandate

Libris.ro , in intervalul de 24 ore alocat campaniei Black Friday, a primit peste 10.000 de comenzi prin care s-au comandat peste 50.000 de carti in valoare de peste 1.000.000 lei.

Cel mai mare trafic pe site s-a inregistrat in intervalul orar 00.00 - 02.00, deoarece toata lumea a asteptat miezul noptii pentru a vedea promotiile, iar in intervalul 8.00- 10.00 s-a inregistrat cel mai mare numar de comenzi, peste 2.000. Pe tot intervalul campaniei Black Friday 2013, site-ul Libris.ro a functionat in parametrii normali, 99% din timp.

Romanii au cumparat, in general, carti de beletristica, dezvoltare spirituala, dezvoltare personala si carti pentru copii. Cea mai solicitata carte a fost Inferno - Dan Brown, urmata de Albumul meu. Eu si familia mea si de Hobbitul - J. R. R. Tolkien. Reducerea medie acordata de Libris.ro a fost de 46%, iar ponderea cea mai mare in vanzari au avut-o titlurile cu reduceri intre 50% - 90%.

Infinix intră pe piața din România! Producătorul oferă telefoane de buget, cu specificații decente. Care sunt prețurile
Infinix intră pe piața din România! Producătorul oferă telefoane de buget, cu specificații decente. Care sunt prețurile
Compania Infinix Mobility, cunoscută pentru tehnologiile inovative și telefoanele de buget, mid-range și high-end, își extinde acum operațiunile pe piața din România. Fondată în 2013,...
Cum obții o întâlnire cu bărbatul de 1.500 de miliarde de dolari: Ai nevoie de o idee și un om
Cum obții o întâlnire cu bărbatul de 1.500 de miliarde de dolari: Ai nevoie de o idee și un om
Marii bogătași și finanțatori de la New York, Londra sau Hong Kong tânjesc chiar pentru o întâlnire de doar 10 minute cu unul dintre cei mai căutați bărbați din Orientul Mijlociu....
#Black Friday, #vanzari online, #reduceri Black Friday , #Stiri Companii