Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

FOTO Black Friday: Unde, cat, ce, cine, de cand si pana cand

FOTO Black Friday: Unde, cat, ce, cine, de cand si pana cand


Pe masura ce se apropie Black Friday, tot mai multe companii fac sondaje in randul potentialilor clienti, pentru a afla care sunt preferintele acestora. De asemenea, noi "jucatori" intra in teren, chiar si magazinele second-hand.

Dupa ce s-a anuntat ca romanii sunt foarte interesati, anul acesta, de electrocasnice mici (39,8%), pe locul urmator se afla hainele (22,9%) si televizoarele (15,3%), un alt studiu arata preferinte diferite.

Conform unui studiu realizat de iVOX pentru evoMag, telefoanele mobile au ajuns gadget-urile cele mai ravnite, cu o cota de 16%, acestea fiind urmate de electrocasnicele mici cu 12,5% si de laptopuri cu 10,5%. Din nou, tabletele nu intra intre primele trei in preferintele ale romanilor.

Un sondaj face si magazinul online ClickShop.ro, in chestionarul afisat pe pagina de internet fiind incluse 10 categorii de produse, de la IT la jucarii.

De la carti, la electronice, reduceri de pana la 90%

Magazinele online afiseaza, cu patru zile inainte de Black Friday-ul de pe 22 noiembre, reduceri care ajung pana la 70%.

Daca magazinul online Rubyfashion.ro are reduceri de 30-60%, Fshoes.ro afiseaza preturi reduse cu 70% pentru articolele de incaltaminte.

Reducerile RubyFashion ajung la 60%

Reduceri si mai mari sunt anuntate de Libris.ro. Cartile din oferta librariei online au preturi mai mici cu pana la 90% de Black Friday, care incepe la acest magazin pe 22 noiembrie.

Cartile au reduceri

La randul lor, cei de la Dol.ro au reduceri de 50% pentru titlurile din oferta.

Nici obiectele de mobilier nu sunt uitate, printre cele mai "reduse" fiind scaune, preturile fiind cu pana la 50% mai mici.

Art Enter a anuntat reduceri cuprinse intre 10-50%, gama acoperind o arie larga, de la fotolii de business pana la scaune pentru copii.

ElectroIT ia partea leului

Tot mai multe magazine online unde sunt disponibile electroIT intra pe piata, anuntand reduceri si vanzari mari.

Oktal.ro afiseaza, pentru produse IT, preturi mai mici cu 60-300 de lei, iar ClickShop.ro avea reduceri plecand de la 11% pentru laptopuri, pana la 40% pentru televizoare. In acelasi timp, promotiile eMag pleaca de la 50 de lei, pentru o tableta si ajung la 500 de lei, pentru un LED TV.

Reduceri si la Oktal.ro

Un alt magazin online, ITGalaxy.ro , va avea promotii "Black Friday" in perioada 22 - 24 noiembrie pentru produse din gama IT&C.

Reducerile sunt de pana la 70%, compania estimand ca stocurile pot fi epuizate in prima zi.

Ca noutate, depozitul de calculatoare second hand - DCSH.ro, si-a anuntat participarea la Black Friday 2013 incepand de pe 22 noiembrie, cu reduceri care vor ajunge la 80%.

Cati romani vor da buzna in magazine

Peste 400.000 de romani vor beneficia de reducerile pregatite de marii retaileri online pentru Black Friday, 22 noiembrie, iar valoarea cumparaturilor va depasi 40 milioane euro, conform, estimarilor PayU Romania.

"Anul acesta am inceput pregatirile pentru Black Friday inca din primavara. In urma discutiilor cu marii retaileri am optimizat platforma de procesare a platilor online pentru a raspunde atat volumului mare de procesare estimat pentru primele ore ale diminetii dar, mai ales, strategiei comerciale ale fiecaruia dintre ei", a spus Daniel Nicolescu, General Manager PayU Romania.

Estimarile se bazeaza atat pe numarul mare de magazine online care au pregatit actiuni de Black Friday, cat si pe nivelul crescut de vizibilitate de care se bucura acest concept.

Potrivit reprezentantilor companiei, magazinele online de IT si electrocasnice vor inregistra cele mai multe comenzi si cresteri de pana la 300%, insa evolutii semnificative, de peste 40%, sunt asteptate si pe segmentele fashion, jucarii sau carti.

Deoarece produsele care vor fi achizitionate vor fi peste valoarea medie uzuala, compania se asteapta si la cresterea numarului de tranzactii efectuate cu cardurile cu rate, disponibile acum in aproape toate magazinele online, platforma integrand in acest moment produsele Card Avantaj, Star BT si BRDF.

"Cumparaturile efectuate cu prilejul unor evenimente precum Black Friday, au o mare incarcatura emotionala pentru clienti iar magazinele care au inteles acest lucru vor beneficia de clienti care, pe langa cumparaturile efectuate, se vor atasa puternic de brandul magazinului respectiv si il vor promova cu entuziasm in cadrul cercului de prieteni", a adaugat Nicolescu.

In plus, pentru data de 22 noiembrie, compania a dublat numarul oamenilor din departamentele de antifrauda si suport cumparatori, avand in vedere ca plata online este modalitatea cea mai simpla prin care utilizatorii pot fi siguri ca prind ofertele, evitand in acelasi timp aglomeratia si timpul mare de facturare si acordare a garantiei.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2380 ori
Citeste mai multe despreBlack Friday reduceri preturi