Ce sa faca o companie pentru a nu-si pierde clientii in situatie de criza

Sambata, 12 Decembrie 2015, ora 18:20
1364 citiri
Ce sa faca o companie pentru a nu-si pierde clientii in situatie de criza
Foto: Mihai Dragnea

Intr-o situatie de criza, precum cea de la Volkswagen, cum face diferenta un departament sau un program bun de relatii cu clientii (Customer Care)? Ce pot face companiile pentru ca sa nu-si piarda clientii?

Paradoxul vremurilor noastre este acela ca, desi pare ca avem disperata nevoie de ele, nu mai avem retete. Ele nu mai functioneaza din doua motive simple: generalitatile nu mai sunt suficiente, iar clientii sunt mai informati ca pana acum.

Si sunt sigur ca cei de la Volkswagen pregatesc o reactie pe masura campaniilor de marketing de pus in manual, cu care ne-au obisnuit.

Dar, daca ar trebui sa incadram putin situatia in care doar acum se afla Volkswagen, prin care au mai trecut si alte branduri, putem fara dubiu sa vorbim despre o criza de incredere in brand. Natural, principalul obiectiv este recastigarea increderii.

Pornind de aici, putem sa ne gandim la lucruri simple, de principiu, din perspectiva managementului unui Customer Care ce poate face diferenta intre a ...citeste mai departe despre "Ce sa faca o companie pentru a nu-si pierde clientii in situatie de criza" pe Ziare.com

Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Tinerii români au câștigat Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge
Echipa AICitizens de la Colegiul Național „Alexandru Ioan Cuza” din Focșani, Vrancea, a obținut titlul de campioană mondială la Campionatul Mondial de robotică FIRST Tech Challenge, care...
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat unul dintre cele mai scumpe încărcătoare de pe piață. Cât costă și ce știe să facă
Samsung a lansat recent un nou încărcător, EP-T5020 50W Super Fast Charging Adapter, care se alătură seriei de accesorii de încărcare rapidă ale companiei, însă nu este inclus în...
#scandal Volkswagen customer care, #scandal Volkswagen clienti, #strategie scandal Volkswagen , #Stiri Companii