Companiile Publicis si Omnicom au decis sa fuzioneze urmand sa fie creat, astfel, cel mai mare grup de publicitate din lume, cu o valoare de piata de 35,1 miliarde de dolari, devansand liderul WPP Plc.
Tranzactia este cea mai mare din istoria advertising-ului, transmit Reuters si Bloomberg.
Potrivit Bloomberg, actionarii companiei Publicis cu sediul la Paris si Omnicom cu sediul la New York vor detine fiecare 50% din compania nou creata care se va numi Publicis Omnicom Group, au aratat duminica cele doua companii, intr-o declaratie de presa comuna.
Cele doua companii au, impreuna, peste 130.000 de angajati, o valoare de piata de 35 miliarde de dolari si au consemnat venituri de 23 miliarde de dolari in 2012.
Alianta va aduce sub acelasi acoperis agentii precum Leo Burnett si Saatchi and Saatchi (apartinand Publicis), si BBDO Worldwilde si DDB Worldwilde (apartinand Omnicom).
Potrivit Reuters, sefii celor doua companii, Maurice Levy (CEO Publicis) si John Vren (CEO Omnicom) vor conduce impreuna noua entitate pentru o perioada de integrare si consolidare a afacerii de 30 de luni, dupa care Levy va deveni presedinte non-executiv iar Wren CEO al grupului.